Dorthe Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Er det noen som har anelse hvor jeg og minstemann bør begynne elvevandringen langs Akerselva i dag? Holder det å starte på Mølla og ta turen ned til Grønland? Jeg har ikke gjort det før så det er derfor jeg spør. Tenkte vi skulle begynne når det ble mørkt. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Den starter fra Frysja, men vi tenkte å hoppe ta banen til Nydalen og gå derfra en gang etter klokken åtte. Har heller ikke vært med på det før, men regner med man kan "hoppe på" hvor man måtte ønske. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Den starter fra Frysja, men vi tenkte å hoppe ta banen til Nydalen og gå derfra en gang etter klokken åtte. Har heller ikke vært med på det før, men regner med man kan "hoppe på" hvor man måtte ønske. Blir liksom litt feile veien og ta det nedenifra så jeg må ta omvei opp. Tror ikke det begynner skikkelig før 21. Jeg tror jeg tar det fra Mølla jeg ) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Blir liksom litt feile veien og ta det nedenifra så jeg må ta omvei opp. Tror ikke det begynner skikkelig før 21. Jeg tror jeg tar det fra Mølla jeg ) Ja, de oppfodrer alle til å gå nedover. :-) http://oslopuls.no/fritid/article1440903.ece God tur! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Ja, de oppfodrer alle til å gå nedover. :-) http://oslopuls.no/fritid/article1440903.ece God tur! I lige måde ) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 I lige måde ) Takk takk. :-) Det ser veldig koselig ut, så blir nok en fin tur. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Takk takk. :-) Det ser veldig koselig ut, så blir nok en fin tur. Jeg kjenner mange som har vært med før og alle skryter så jeg får vel bare komme meg avgårde om en stund ) 0 Siter
Gjest sliten orm Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 HVA er dette egentlig? Tok bussen fra Oslo S til Bjølsen idag, og det var stappfullt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 HVA er dette egentlig? Tok bussen fra Oslo S til Bjølsen idag, og det var stappfullt. Minstemann og jeg tok turen fra Mølla og helt ned til Grønland. Fikk med naboen midtveis og kom hjem nå. 0 Siter
Gjest sliten orm Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Minstemann og jeg tok turen fra Mølla og helt ned til Grønland. Fikk med naboen midtveis og kom hjem nå. Okey...men hvorfor? Bare for moro skyld? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Okey...men hvorfor? Bare for moro skyld? Ja, det var mange fine opplevelser og opptredener langs gangveien. Men innmari mye folk og veldig mørkt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.