Gå til innhold

Elvevandring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har anelse hvor jeg og minstemann bør begynne elvevandringen langs Akerselva i dag? Holder det å starte på Mølla og ta turen ned til Grønland?

Jeg har ikke gjort det før så det er derfor jeg spør. Tenkte vi skulle begynne når det ble mørkt.

Skrevet

Den starter fra Frysja, men vi tenkte å hoppe ta banen til Nydalen og gå derfra en gang etter klokken åtte. Har heller ikke vært med på det før, men regner med man kan "hoppe på" hvor man måtte ønske.

Skrevet

Den starter fra Frysja, men vi tenkte å hoppe ta banen til Nydalen og gå derfra en gang etter klokken åtte. Har heller ikke vært med på det før, men regner med man kan "hoppe på" hvor man måtte ønske.

Blir liksom litt feile veien og ta det nedenifra så jeg må ta omvei opp. Tror ikke det begynner skikkelig før 21. Jeg tror jeg tar det fra Mølla jeg :o)

Skrevet

I lige måde :o)

Takk takk. :-)

Det ser veldig koselig ut, så blir nok en fin tur.

Skrevet

Takk takk. :-)

Det ser veldig koselig ut, så blir nok en fin tur.

Jeg kjenner mange som har vært med før og alle skryter så jeg får vel bare komme meg avgårde om en stund :o)

Gjest sliten orm
Skrevet

HVA er dette egentlig?

Tok bussen fra Oslo S til Bjølsen idag, og det var stappfullt.

Skrevet

HVA er dette egentlig?

Tok bussen fra Oslo S til Bjølsen idag, og det var stappfullt.

Minstemann og jeg tok turen fra Mølla og helt ned til Grønland. Fikk med naboen midtveis og kom hjem nå.

Gjest sliten orm
Skrevet

Minstemann og jeg tok turen fra Mølla og helt ned til Grønland. Fikk med naboen midtveis og kom hjem nå.

Okey...men hvorfor? Bare for moro skyld?

Skrevet

Okey...men hvorfor? Bare for moro skyld?

Ja, det var mange fine opplevelser og opptredener langs gangveien.

Men innmari mye folk og veldig mørkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...