Gå til innhold

førerkort - hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

Gjest førerkort
Skrevet

Samboeren min tenkte å begynne å øvelseskjøre med bil med meg snart. Han er 28 år og har både moped og traktorlappen. Trenger han trafikalt grunnkurs for å øvelseskjøre da? Lurer også på hvor lang tid man har på seg til å ta lappen? Over hvor lang tid man kan fordele den? Er jo svinedyrt, så greit å ta den lit etter litt.

Skrevet

På den nye ordningen, har det blitt mye obligatorosk. De som tidligere brukte 10.000,- på lappen, ville i dag måtte betalt 20.000,- .

Selv har eg sikkert brukt 25-30.000 på MC-lappen, og har enda ikke kjørt opp. Steinstrengt opplegg, kan eg love deg!

mvh

Skrevet

jeg brukte et halvt år, og hadde kjøretimer hver uke. brukte vel ca 25 000kr..

Skrevet

Du har ett år på deg til du må kjøre opp. Ellers må du betale på nytt igjen, og ikke helt sikker på om du må ta noen av kursene om igjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...