Gå til innhold

Foto i gaver -hva synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at vi skal få et forstørret konfirmant bilde av vår niese til julegave.

Er det noe man bruker å gi i gave?

Hvor forventer de at vi skal henge opp bildet, stua?

Har du noen meninger om dette?

Skrevet

Du trenger ikke å henge det opp om du ikke vil. Sett det i et ordentlig album og oppbevar det i bokhylla?

Skrevet

Du trenger ikke å henge det opp om du ikke vil. Sett det i et ordentlig album og oppbevar det i bokhylla?

Det er ei forstørrelse på ca et A4 ark sikkert ferdig innrammet.

Gjest men men, koselig og
Skrevet

Det var litt merkelig å gi egentlig.

Skrevet

Forstørrede bilder av ungene, i ramme, er noe man gir besteforeldre og seg selv, ikke andre. Mener jeg da.

Skrevet

ikke vanlig i min familie, annet enn å gi bilder av barnebarna til besteforeldre.

Skrevet

Vi får stadig vekk bilder av niesen til kjæresten min. Både julekort og innrammede bilder. Så lenge de ikke forventer at vi skal ha de fremme, så vær så god. Skulle tro de ville oppdage at vi ikke har et eneste bilde av niesen oppe, men nei.

Skrevet

Ja, til besteforeldre. Men vi får stadig innrammede bilder av nevøene til samboeren.

Skrevet

Jeg hadde blitt dødelig fornærmet om jeg ikke hadde fått bilder av mine elskede tantebarn. Tror det er veldig forskjellig hvordan folk tenker.

Skrevet

Det er en helt vanlig gave å gi bort og en skikkelig kjip gave å få :o)

Alle burde lære seg at foto av barna gir man kun til besteforeldre og kanskje tante eller onkel og kun en gang.

Julekort av unger koselig, det stiller i en annen klasse.

Skrevet

Det er en helt vanlig gave å gi bort og en skikkelig kjip gave å få :o)

Alle burde lære seg at foto av barna gir man kun til besteforeldre og kanskje tante eller onkel og kun en gang.

Julekort av unger koselig, det stiller i en annen klasse.

Helt enig med deg!!

Skrevet

Det er litt sært å gi bort, synes jeg da. Men det er sjelden gaver blir gitt for å plage mottaker, så giver synes sikkert ikke det.

Men det er jo fortsatt du som bestemmer hva som skal på veggen din. Ta bildet ut av rammen og sett det inn i et fint album.

Skrevet

Jeg syns det var en merkelig ting å gi. Det passer fint å gi til besteforeldrene, men ikke til alle mulige tanter og onkler.

Det blir selvsagt noe annet om tanten/onkelen har sagt fra at de ønsker seg dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...