Gå til innhold

Stöten - Sälen

Anbefalte innlegg

Gjest hytte kanskje ..
Skrevet

Er det noen her som kjenner til området Stöten i Sverige ? Vi vurderer å reise dit og se på en hytte, men siden vi ikke kjenner til stedet, alpinbakkene og langrennsmulighetene i det hele tatt tillater jeg meg å høre med dere dolere først. Dere vet jo litt om nesten alt. Dumt å reise den lange veien hvis stedet er pyton.

Gjest Gunilla reseledare
Skrevet

Stöten är ett relativt litet område i Sälen, men väldigt mysigt. Det består till stor del av små stugor som man kan klämma in ganska många i. I "centrum" av Stöten ligger den stora restaurangen som är väldigt mysig. Där är det också after-ski och liknande. Backarna är helt okej och duger bra i några dagar. Tröttnar man på deras backar är det inte speciellt långt till någon av de andra områderna i Sälen; Lindvallen, Hundfjället, Kläppen etc.

Möjligheterna för både utför och längdåkning är bra i Stöten och ännu bättre om man är beredd att flytta lite på sig.

Ha en strålande vintersemester i Sverige! ;o)

Skrevet

Jeg vet at Sälen er et område som er veldig populært på vinters tid. Mine svenske slektninger bruker å leie hytte der både sommer og vinter. På sommeren fisker de, på vinteren skal det være helt utmerket for både alpint og andre varianter av ski.

Her kan du lese litt om anleggene http://www.skistar.com/salen/skidakning/

Chance1365380587
Skrevet

Vi har akkurat kjøpt hytte der vi! Kjempefint der! Veldig familievennlig, men ikke de råeste bakkene. Hvis man er vant til Hemsedal, blir det litt tamt. Men de har restauranter, badeland, spa, snøscooterleie, masse langrennsløyper m.m. Hvilket hytteområde er aktuelt for dere?

Gjest hytte kanskje ...
Skrevet

Vi har akkurat kjøpt hytte der vi! Kjempefint der! Veldig familievennlig, men ikke de råeste bakkene. Hvis man er vant til Hemsedal, blir det litt tamt. Men de har restauranter, badeland, spa, snøscooterleie, masse langrennsløyper m.m. Hvilket hytteområde er aktuelt for dere?

Det ligger i Snövägen ca. 50 m fra Alpinbakken (grå hytter med rødt rundt vinduene). Jeg vet ikke hva hyttefeltet heter. Vi må finne ut om det er aktuelt for oss og så dra å se på det. Vi kan tenke oss å finansiere det med å leie ut ganske mye. Vi vil gjerne finne ut hvordan leiemarkedet her er. Kjenner du til det ?

Chance1365380587
Skrevet

Det ligger i Snövägen ca. 50 m fra Alpinbakken (grå hytter med rødt rundt vinduene). Jeg vet ikke hva hyttefeltet heter. Vi må finne ut om det er aktuelt for oss og så dra å se på det. Vi kan tenke oss å finansiere det med å leie ut ganske mye. Vi vil gjerne finne ut hvordan leiemarkedet her er. Kjenner du til det ?

Snøvägen er det vi har kjøpt også. Tror det er lett å leie ut. Det gjør man via skianlegget der. Vi har kjøpt den sammen et vennepar, og skal bare bruke den selv. Kjempelurt synes vi... ;-)

Gjest hytte kanskje ..
Skrevet

Snøvägen er det vi har kjøpt også. Tror det er lett å leie ut. Det gjør man via skianlegget der. Vi har kjøpt den sammen et vennepar, og skal bare bruke den selv. Kjempelurt synes vi... ;-)

Kanskje vi sees der til vinteren? Vi har barn på 8 og 11. Har dere og/eller venneparet barn ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...