Gjest folafolaflekken Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Fjerna en føflekk i dag. Den var på størrelse med en halv ert eller litt mindre. Jeg løsnet på plasteret for å kikke på det og det blødde som bare det. Hvor lenge må man bruke plaster og bør såret renses? Det er ikke sydd. Glemte å spørre legen... 0 Siter
hidi Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Sønnen min ble sydd da, men han hadde plaster og renset i flere uker.... Tror jeg ville holdt på til såret er noenlunde tørrt. 0 Siter
Gjest folafolaflekken Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Sønnen min ble sydd da, men han hadde plaster og renset i flere uker.... Tror jeg ville holdt på til såret er noenlunde tørrt. Takk for svar. Nok å rense med pyrisept og ha på plaster, tror du? 0 Siter
hidi Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Takk for svar. Nok å rense med pyrisept og ha på plaster, tror du? Ja, det tror jeg skulle holde! Håper det slutter å blø snart... Lykke til 0 Siter
Zarine Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ikkje RART det blør - dersom du ikkje fikk det minste lille sting, eg har fått 3 sting etter å ha tatt bort mindre flekkar enn det der. Håpar det gror fint til for deg, når det ikkje er sydd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.