Gå til innhold

Om å bli stor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jentungen sa rett før leggetid at i kveld skulle hun prøve å legge seg uten å få nattakos. Litt betuttet spurte jeg om hvorfor i all verden hun skulle det. Hvor hun svarer:

"Jeg må jo begynne å venne meg til det, det er jo tross alt ikke så lenge til jeg skal flytte ut."

Hun er 12 år gammel:-)

Og det gikk ikke....en før hun krøp opp i senga, og en når hun var pakket ned under dyna:-)

Skrevet

Jeg flyttet ut når jeg var 15, og tre år går veeeldig fort ;p

Skrevet

He he, morsomt!

Min 3-åring er også blitt stor. Så stor at hun begynner å smake litt på ordet Urettferdig.

Så i dag sa jeg, i forbindelse med leggetiden: Nå ser du trøtt ut. Hvorpå hun svarte:

NEEIII! Jeg æl IKKE tløtt! Det æl ULETTFÆDDIG av deg å si at jeg æl tløtt nål jeg IKKE æl tløtt!!!

:-)

Skrevet

Vel, mange flytter ut når de er 15 av forskjellige grunner, bla jeg. Og hun har helt rett, 3 år er ikke lenge..

Skrevet

Jeg flyttet ut når jeg var 15, og tre år går veeeldig fort ;p

Neeeeeeeeeeei, ikke minstejenta mi, aldri - never- ever....*hulk* :-)

Neida, en dag flyr de ut av redet, men jeg tror nok det drøyer litt lenger enn når hun er 15.

Skrevet

...som de andre under her sier - jeg var også 15 da jeg flyttet for meg selv......uuuuæææ

Skrevet

Neida, en dag flyr de ut av redet, men jeg tror nok det drøyer litt lenger enn når hun er 15.

Hvis hun er minst, ja definitivt =p Lillebroren min er også 12, og han er så bortskjemt og uselvstendig at =)

Men jeg hadde ikke intrykk av at du er så "gammel" at yngste er 12?

Skrevet

He he, morsomt!

Min 3-åring er også blitt stor. Så stor at hun begynner å smake litt på ordet Urettferdig.

Så i dag sa jeg, i forbindelse med leggetiden: Nå ser du trøtt ut. Hvorpå hun svarte:

NEEIII! Jeg æl IKKE tløtt! Det æl ULETTFÆDDIG av deg å si at jeg æl tløtt nål jeg IKKE æl tløtt!!!

:-)

Høres ut som hun går i barnehage! ;)

Skrevet

Hvis hun er minst, ja definitivt =p Lillebroren min er også 12, og han er så bortskjemt og uselvstendig at =)

Men jeg hadde ikke intrykk av at du er så "gammel" at yngste er 12?

Hehe...jeg er gørrgammel:)

Men takk for komplimentet!

Skrevet

...som de andre under her sier - jeg var også 15 da jeg flyttet for meg selv......uuuuæææ

Når jeg var 15 kunne jeg knapt skjære brød:)

Skrevet

Når jeg var 15 kunne jeg knapt skjære brød:)

SA jeg at jeg kunne, kanskje? :;)

Jeg la i bløt trusene i en bøtte Bio-Tex - en uke!!! trodde det ble renere da - men det boblet og sydet veldig....sleipt...hehe

Skrevet

Jeg skjønner deg godt.

Min eldste er 16 og rykker litt i lenkene. Hun kommer nok til å fly av gårde i løpet av en periode på 3 - 5 år.

Men minsten på 7, han skal aldri flytte, i hvert fall ikke før jeg har fått barnebarn...

Skrevet

Jeg skjønner deg godt.

Min eldste er 16 og rykker litt i lenkene. Hun kommer nok til å fly av gårde i løpet av en periode på 3 - 5 år.

Men minsten på 7, han skal aldri flytte, i hvert fall ikke før jeg har fått barnebarn...

Jeg prøver å si at hun må bo hjemme og passe på meg når jeg blir gammel.

Men hun er visst ikke helt enig:)

Skrevet

Jeg skjønner deg godt.

Seksåringen min spurte nettopp om hun kunne få lov til å bo hjemme hos oss hele livet.

Selvsagt får hun lov til det ;-)

Skrevet

Min datter er 13 og hun er enten hos meg eller pappaen. Men hun må ringe meg og si natta....

Hun ringer gjerne flere ganger før det òg. Må jo si at jeg lever, sier hun. Gjett hvor den formaningen har kommet ifra opp gjennom årene!

Så skjønne de er til å være "voksne"!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...