Gå til innhold

julegaver til x-familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært slutt mellom meg og min x i 3 år, men nå er han i et nytt forhold. Jeg er single. Vi har ett barn sammen.Det jeg lurer på er om jeg fortsatt skal kjøpe julegaver til de barna min x er onkel til bare fordi jeg har omsorg for vårt barn. De er jo kusiner og fettere, men jeg mener vel egentlig at min x burde ta seg av julegaveinnkjøp fra sitt barn til sin familie. Hva mener dere?

Skrevet

Hans ansvar!

Heldigvis! Men jeg føler litt på det siden min x aldri har tatt noe ansvar for julegavene. Han sier alltid at han ikke har råd og sier at ingen skal kjøpe noe til han, men det gjør de jo allikevel.Er redd for at mitt barns fettere og kusiner ikke skal få julegave fra "gullet" mitt hvis min x får det ansvaret.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Heldigvis! Men jeg føler litt på det siden min x aldri har tatt noe ansvar for julegavene. Han sier alltid at han ikke har råd og sier at ingen skal kjøpe noe til han, men det gjør de jo allikevel.Er redd for at mitt barns fettere og kusiner ikke skal få julegave fra "gullet" mitt hvis min x får det ansvaret.

Hvis du legger ut, og gir han regningen, da?

Skrevet

Nei, det synes jeg er eksens jobb. Jeg kjøper ikke en ting og ikke ser jeg noe til det minstemann ev får heller så.

Skrevet

Helt klart hans ansvar! Kommer det ikke gaver er det han som ser kjip ut, ingen regner med at du skal kjøpe noe.

Skrevet

Helt klart hans ansvar nå. Jeg kjøper ikke noe til min ex's familie, med unntak av hans foreldre som får en juleblomst. Og en gutt jeg er fadder på da. Ellers får han sørge for de selv, eller dvs hans nye samboer kjøper de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...