Gå til innhold

Windows Live Messenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg ikke forstår:

Når man skal dele filer med andre, altså å legge dem i mappen for delte filer, så går det rimelig lynraskt å kopiere filene fra et eller annet sted på min pc og få dem over i mappen, og de er synlige der.

Men hva er all denne synkroniseringen som foregår? Må mottakeren vente til synkroniseringen er ferdig før han kan kopiere over filene til sin pc? Er det slik at hvis han kopierer dem over før det er ferdig, så er det noe galt med filene?

Synkroniseringen tar jo -evigheter-, så da blir det plutselig ikke så veldig aktuelt å bruke den funksjonen likevel, hvis det er slik at man må vente på den hver gang.

En annen ting:

Hva er dette med "ventende forespørsler"? Jeg har to av dem, og det står hvem de er fra. Men hva spør de om, egentlig?

Noen med mer teknisk innsikt enn meg her? Føler meg blond ;)

På forhånd takk for svar!

Skrevet

Liker ikke de nye delingsgreiene til messenger. Likte det i starten, tenkte det var praktisk, men det funker jo nesten aldri. Ville heller hatt den gamle funksjonen med å sende vanlig. Går det an å stille om så man får den gamle funksjonen eller må jeg installere en eldre versjon?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Liker ikke de nye delingsgreiene til messenger. Likte det i starten, tenkte det var praktisk, men det funker jo nesten aldri. Ville heller hatt den gamle funksjonen med å sende vanlig. Går det an å stille om så man får den gamle funksjonen eller må jeg installere en eldre versjon?

Når du sier "sende vanlig" mener du da å sende filer til kontaktene ved å velge "Send en enkelt fil"? Det fungerer akkurat som før her hos meg i alle fall.

Skrevet

det går fortsatt an å sende én og én fil, om det er det du tenker på...men det virket liksom så praktisk å kunne overføre mye av gangen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...