Gå til innhold

Hvor mange måltid spiser du pr. dag?

Anbefalte innlegg

Gjest girlygirl22
Skrevet

altfor mange. Frokost, lunsj, middag (opptil to varme måltider pr. dag) og kveldsmat. Småspising av godteri og frukt mellom måltidene. Usunn: ja! Men tynn:)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

altfor mange. Frokost, lunsj, middag (opptil to varme måltider pr. dag) og kveldsmat. Småspising av godteri og frukt mellom måltidene. Usunn: ja! Men tynn:)

Bra å spise ofte!

Det holder forbrenningen oppe, og blodsukkeret jevnt!

:)

Skrevet

Jeg spiser 5 inkludert 1 mellommåltid som f.eks frukt eller yogurt.

Skrevet

spiser 1-3 måltder om dagen/natten. Så slipper jeg være for tynn:)

ylvali1365381015
Skrevet

blir MAKS fire på meg.

skjønner ikke hvordan jeg skulle presse inn flere måltider, da blir det knapt tid til å fordype seg eller forflytte seg gjennom byen uten en rast...;-)

ylvali1365381015
Skrevet

ja, jeg ville aldri bli fin som tynn. derfor ønsker jeg ikke det heller, jeg har en forholdsvis kraftig benbygning; store bryster, smal midje og brede hofter... kler meg best å ha litt kjøtt på beina uansett.

men jeg spiser ikke usunt, derimot næringsrikt i aller beste forstand. sjelden godis. likevel- jeg har for litt for mye!

er det pga for liten aktivitet alene? trener to g pr uke, er i vigør ellers også. om enn moderat, da jeg har familie.

hvor ofte trener du?

:-)

Skrevet

Dessverre berre eitt fast måltid per dag p.t., og det er middagen kl 16-17.

Når det er betre tider blir det 2.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg spiser

frokost, mellommåltid, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds.

Har gjort dette er par uker nå, og håper jeg klarer å holde fast ved det.

Skrevet

Som oftest blir det 4, hender på travle dager at det blir kun 3.

Skrevet

Varierer fra 2-4 måltider. Er overhode ikke noe flink til regelmessige måltider, i tillegg til småspising ofte..

Skrevet

Fem er et godt antall. Prøver å spise såpass ofte jeg også, for jeg skal ned litt i vekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...