Gå til innhold

HJELP!

Gjest forbannaleimeg!!

Anbefalte innlegg

Gjest forbannaleimeg!!

"Er helt på styr, får ikke sove. Er lei meg. Savner. Er FORBANNA! Patetisk! FAEN I HELVETE!! Du kan ikke leke med meg på den måten! Jeg er for faen bare et menneske! Greit nok gutter mener jenter er kompliserte, men får faen være måte på hvor enkle det forventes vi skal være!! Hva skal jeg gjøre? Jeg tar et hint, men jeg vil gjerne vite HVORFOR I HELVETE? Så kan jeg gå videre med mitt liv... På samme måte som du tydeligvis har gjort helt uten videre... Men hvordan skal jeg finne ut HVORFOR? Hvor patetisk er det ikke å sende masse sippe meldinger og aldri få svar. Ikke særlig kult. Prøver å ta meg sammen. Skjerpe meg. Være sterk, move on. Men er ikke alltid så forbanna lett. Har ingen å snakke med. Du var en av mine beste venner her. Jeg trivdes så godt med deg. Trodde du følte noe av det samme. Det var hvertfall det inntrykket jeg fikk noen ganger. Hvorfor ga du meg det? Jeg vet du ikke er så ufølsom!! Jeg vil bare vite hvorfor... men HVORDAN??

Hvordan skal jeg klare å sove i natt.... Har aldri følt meg så lost før.... Aldri stått opp midt på natta fordi jeg ikke klarer å slutte å gråte..."

- Dette er sånn jeg føler meg i skrivende stund. Vet ikke om det riktig å skrive dette her. Er bare fortvilet. Vet ikke hva jeg skal gjøre, eller hvem jeg skal snakke med! Kan noen gi meg et råd? eller et eller annet???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246883-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjærlighetssorg er tungt. Prøv å holde deg i aktivitet pluss å gjøre koselige ting.

Hva med å rydde eller vaske, gå deg en tur i fjellet. Lån deg en fin film, se på tv, kjøp masse snop.

Selv om alt virker meningsløst og tomt no, så vil det gå bedre etter hvert.

Godta at du trenger tid for å komme over det og det er lov å gråte, men prøv som nevnt å holde deg sysselsatt.

Ønsker deg masse lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246883-hjelp/#findComment-1931597
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Gjest Livet går videre...

Kjærlighetssorg er tungt. Prøv å holde deg i aktivitet pluss å gjøre koselige ting.

Hva med å rydde eller vaske, gå deg en tur i fjellet. Lån deg en fin film, se på tv, kjøp masse snop.

Selv om alt virker meningsløst og tomt no, så vil det gå bedre etter hvert.

Godta at du trenger tid for å komme over det og det er lov å gråte, men prøv som nevnt å holde deg sysselsatt.

Ønsker deg masse lykke til

Tok meg en måned, men nå er jeg tilbake til normalt igjen :) D hjalp som du sa og holde seg sysselsatt, har jobba, gjort skole arbeid, trent, festa, sett TV, vaska, rydda, gått tur, gjort mest mulig, tenkt minst mulig! Kan anbefales til andre! Ikke grav deg ned :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246883-hjelp/#findComment-1978076
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest MissYou

Tok meg en måned, men nå er jeg tilbake til normalt igjen :) D hjalp som du sa og holde seg sysselsatt, har jobba, gjort skole arbeid, trent, festa, sett TV, vaska, rydda, gått tur, gjort mest mulig, tenkt minst mulig! Kan anbefales til andre! Ikke grav deg ned :)

Må bare skrive dette, da jeg føler meg så utrolig truffet av det første innlegget ditt...

med unntak av sippemeldinger, for de har jeg aldri sett noe til....

Verden er til for å misforstås...og særlig når to går rundt og ser på hverandre hele dagen og det kribler i hele kroppen...men det er fryktelig vanskelig å si det, spesielt fordi det liksom aldri passer, det dukker aldri opp noen riktig anledning...og så får man den sjansen da, men ødelegger den fordi det skjer så mye annet i livet at det går trill rundt i skallen!!!

Du var også en av mine beste venner der,og jeg trivdes også utrolig godt sammen med deg, og har banna meg selv opp og ned fordi jeg aldri fikk snakket med deg om det...ble jo helt satt ut av flørtinga di, det ble rett og slett for intenst!

Har savnet deg masse og lurt på om jeg har gjort min største tabbe noensinne ved å gi deg inntrykket av at jeg bare har lekt med deg, fordi det er helt feil...:-)men samtidig så må du ha sett at jeg var helt svimmel av forelskelse, tror alle rundt meg også så det....

Er i ferd med å komme over det, og det er helt riktig at det hjelper å holde seg i gang med noe å gjøre...

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246883-hjelp/#findComment-2004103
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...