LarsLur Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Er det noen som vet om et medikament som gir drømmeløs søvn? Dama mi er i en vanskelig periode i livet og plages mye med mareritt som hun vokner av. Hun har fått Vallergan, men vokner av marerittene likevel. Litt hjelp hadde vært fint nå... 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Kan være lurt å stille dette spørsmålet i psykiatri forumet og skrive NHD i Tittelen. Da får du forhåpentlig svar fra psykiateren på forumet. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Meg bekjent finnes det ike noe medikament som hjelper mot mareritt og drømmer. En del medisiner er med på å trigge drømmer så de kjennes hyppigere ut. Jeg tror det lureste er å ta kontakt med en psykolog for å få hjelp til det underliggende bak de vonde drømmene. Da vil de gjerne avta på sikt. Vh 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Dersom det er samme mareritt gang på gang, så kan det være lurt å snakke med en drømmetyder faktisk. Det vil som oftest opphøre når man forstår budskapet. Ja jeg har sluppet mine mareritt som fulgte meg fra tidligere år, på den måten... 0 Siter
LarsLur Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Hun går til psykolog og vet godt hva drømmene bunner i. Det stopper likevel ikke drømmene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.