Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Ikke jeg, da jeg våkner brått. Husker dem kun noen ganger, hvis jeg våkner av meg selv, uten vekking. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Husker ofte drømmene mine. Husker en lang drøm forrige natt, og det var en drøm med gode analyseringsmuligheter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ofte husker jeg dem ja. Spesielt da jeg drømte at SDD inviterte meg opp i overkøya for å ligge på armen hans til jeg ble frisk igjen da jeg var syk nettopp. ) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ofte husker jeg dem ja. Spesielt da jeg drømte at SDD inviterte meg opp i overkøya for å ligge på armen hans til jeg ble frisk igjen da jeg var syk nettopp. ) Så koselig.. Ha en fin fredag! 0 Siter
red Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det man husker er pussig nok kun de siste sekundene før man våkner. Men ting skjer fort i skallen, så man har en illusjon at man har drømt om dette i timesvis. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Av og til husker jeg alt, andre ganger bare bruddstykker av det, noen ganger kan det være så virkelig at jeg ikke er sikker på om jeg drømte eller om det var virkelig. En gang hadde jeg avtale med en venninne om å treffes kl 17, så ringte hun og spurte om vi kunne utsette det til kl 19 for hun måtte jobbe overtid. 17:30 ringte hun og spurte hvor jeg ble av. Da hadde jeg drømt at hun hadde ringt, men jeg var SÅ sikker på at hun virkelig hadde det. 0 Siter
vin Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Joda husker de fleste drømmene mine. En gang drømte jeg at gutten min var skikkelig syk.Våkna og sprang inn til ham.Der lå han livløs i senga. Det var bare flaks at jeg kom inn da.Klokka var 04 om natta , han hadde 41,8 i feber. Lå på sykehuset i 3 uker med alvorlig blodforgiftning. En annen gang drømte jeg at faren min var døende. Hadde en ekkel følelse om morgenen.Ringte til dem men fikk ingen svar. Litt etter ringte moren min og fortalte at pappa lå i koma. Han hadde fått en stor mageblødning i løpet av natta. Han er bløder alvorlig grad.... Kom litt ut på villspor her,men dette er 2 av mange mine drømmer som på en måte i tillegg har stemt... Hilsen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Joda husker de fleste drømmene mine. En gang drømte jeg at gutten min var skikkelig syk.Våkna og sprang inn til ham.Der lå han livløs i senga. Det var bare flaks at jeg kom inn da.Klokka var 04 om natta , han hadde 41,8 i feber. Lå på sykehuset i 3 uker med alvorlig blodforgiftning. En annen gang drømte jeg at faren min var døende. Hadde en ekkel følelse om morgenen.Ringte til dem men fikk ingen svar. Litt etter ringte moren min og fortalte at pappa lå i koma. Han hadde fått en stor mageblødning i løpet av natta. Han er bløder alvorlig grad.... Kom litt ut på villspor her,men dette er 2 av mange mine drømmer som på en måte i tillegg har stemt... Hilsen Uff,så ekkelt Men det gikk bra med begge to? 0 Siter
vin Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Uff,så ekkelt Men det gikk bra med begge to? Joda ; det gjorde det ;o) Men litt sånn spooky.... Hilsen 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg husker ofte drømmen(e) mine. Visste du at man drømmer opp til 5-6 drømmer hver natt? 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det er sjelden. Kun hvis jeg våkner rett etter at jeg bare har halvsovet. Sovner og sover helt til vekkerklokka kommer på, så det er sjelden jeg husker drømmer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg husker noen og det er kjipt for ofte hender det jeg har drømt om en stund etterpå. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg husker ofte drømmen(e) mine. Visste du at man drømmer opp til 5-6 drømmer hver natt? Nei. Går det an å huske alle på en oppvåkning, eller må du våkne for hver drøm? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nei. Går det an å huske alle på en oppvåkning, eller må du våkne for hver drøm? Jeg har aldri husket mer enn toppen tre... 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg har aldri husket mer enn toppen tre... Ok. Jeg tror jeg har husket 2. Men som regel bare 1. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Svært skjelden. Husker dem fra jeg begynner å vokne å til jeg har slått opp øya... Men da har jeg nok med å finne ut hvor jeg er, hva jeg skal å hvorfor... =) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Svært skjelden. Husker dem fra jeg begynner å vokne å til jeg har slått opp øya... Men da har jeg nok med å finne ut hvor jeg er, hva jeg skal å hvorfor... =) Ha en fin kveld! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.