Gå til innhold

Bruker du å huske drømmene dine?

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ikke jeg, da jeg våkner brått. Husker dem kun noen ganger, hvis jeg våkner av meg selv, uten vekking.

Skrevet

Husker ofte drømmene mine. Husker en lang drøm forrige natt, og det var en drøm med gode analyseringsmuligheter.

Skrevet

Ofte husker jeg dem ja. Spesielt da jeg drømte at SDD inviterte meg opp i overkøya for å ligge på armen hans til jeg ble frisk igjen da jeg var syk nettopp. :o)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ofte husker jeg dem ja. Spesielt da jeg drømte at SDD inviterte meg opp i overkøya for å ligge på armen hans til jeg ble frisk igjen da jeg var syk nettopp. :o)

Så koselig..

Ha en fin fredag!

:)

Skrevet

Det man husker er pussig nok kun de siste sekundene før man våkner.

Men ting skjer fort i skallen, så man har en illusjon at man har drømt om dette i timesvis.

Skrevet

Av og til husker jeg alt, andre ganger bare bruddstykker av det, noen ganger kan det være så virkelig at jeg ikke er sikker på om jeg drømte eller om det var virkelig.

En gang hadde jeg avtale med en venninne om å treffes kl 17, så ringte hun og spurte om vi kunne utsette det til kl 19 for hun måtte jobbe overtid. 17:30 ringte hun og spurte hvor jeg ble av. Da hadde jeg drømt at hun hadde ringt, men jeg var SÅ sikker på at hun virkelig hadde det.

Skrevet

Joda husker de fleste drømmene mine.

En gang drømte jeg at gutten min var skikkelig syk.Våkna og sprang inn til ham.Der lå han livløs i senga.

Det var bare flaks at jeg kom inn da.Klokka var 04 om natta , han hadde 41,8 i feber.

Lå på sykehuset i 3 uker med alvorlig blodforgiftning.

En annen gang drømte jeg at faren min var døende.

Hadde en ekkel følelse om morgenen.Ringte til dem men fikk ingen svar.

Litt etter ringte moren min og fortalte at pappa lå i koma.

Han hadde fått en stor mageblødning i løpet av natta.

Han er bløder alvorlig grad....

Kom litt ut på villspor her,men dette er 2 av mange mine drømmer som på en måte i tillegg har stemt...

Hilsen

Skrevet

Joda husker de fleste drømmene mine.

En gang drømte jeg at gutten min var skikkelig syk.Våkna og sprang inn til ham.Der lå han livløs i senga.

Det var bare flaks at jeg kom inn da.Klokka var 04 om natta , han hadde 41,8 i feber.

Lå på sykehuset i 3 uker med alvorlig blodforgiftning.

En annen gang drømte jeg at faren min var døende.

Hadde en ekkel følelse om morgenen.Ringte til dem men fikk ingen svar.

Litt etter ringte moren min og fortalte at pappa lå i koma.

Han hadde fått en stor mageblødning i løpet av natta.

Han er bløder alvorlig grad....

Kom litt ut på villspor her,men dette er 2 av mange mine drømmer som på en måte i tillegg har stemt...

Hilsen

Uff,så ekkelt :(

Men det gikk bra med begge to?

Skrevet

Uff,så ekkelt :(

Men det gikk bra med begge to?

Joda ; det gjorde det ;o)

Men litt sånn spooky....

Hilsen

Skrevet

Jeg husker ofte drømmen(e) mine. Visste du at man drømmer opp til 5-6 drømmer hver natt?

Skrevet

Det er sjelden. Kun hvis jeg våkner rett etter at jeg bare har halvsovet.

Sovner og sover helt til vekkerklokka kommer på, så det er sjelden jeg husker drømmer.

Skrevet

Jeg husker noen og det er kjipt for ofte hender det jeg har drømt om en stund etterpå.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg husker ofte drømmen(e) mine. Visste du at man drømmer opp til 5-6 drømmer hver natt?

Nei.

Går det an å huske alle på en oppvåkning, eller må du våkne for hver drøm?

Skrevet

Nei.

Går det an å huske alle på en oppvåkning, eller må du våkne for hver drøm?

Jeg har aldri husket mer enn toppen tre...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg har aldri husket mer enn toppen tre...

Ok. Jeg tror jeg har husket 2. Men som regel bare 1.

Skrevet

Svært skjelden. Husker dem fra jeg begynner å vokne å til jeg har slått opp øya... Men da har jeg nok med å finne ut hvor jeg er, hva jeg skal å hvorfor... =)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Svært skjelden. Husker dem fra jeg begynner å vokne å til jeg har slått opp øya... Men da har jeg nok med å finne ut hvor jeg er, hva jeg skal å hvorfor... =)

Ha en fin kveld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...