Gjest Ikke fullt så classy Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 ...som har alt, har råd til alt og som selv gir bort de lekreste og dyreste presanger man kan tenke seg. Kan umulig overgå henne, og det er ikke meningen heller. Men jeg skulle like å kjøpe noe personlig og kreativt. Noen kloke hoder som kan hjelpe meg? Bør legges til at hun er nokså classy... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg er så kjedelig at jeg ALLTID blir glad for å få bøker. Men det var kanskje et kjipt forslag. 0 Siter
Gjest mitt forslag Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 En kurv med: forskjellige såper, badekuler, skumbad, badesalt, dusjsåpe. Bok om noe hun er interessert i (vin, kokebok, krim, interiør). Toalettveske. God te og kaffe. Du kan bake en god kake. CD eller DVD (en sesong med en serie hun liker). 0 Siter
Gjest hva med garn Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Gi henne noe deilig garn, så hun kan strikke seg et skjerf e.l. Masse eksklusivt garn å finne nå ) Og om hun ikke kan strikke finnes det gitter så hun kan tre garnet i så hun får et skjerf. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Gi henne noe deilig garn, så hun kan strikke seg et skjerf e.l. Masse eksklusivt garn å finne nå ) Og om hun ikke kan strikke finnes det gitter så hun kan tre garnet i så hun får et skjerf. Hadde noen gitt meg et par bunter med garn i gave, og forventninger om at jeg skulle strikke en genser, ville jeg rett og slett ledd meg ihjæl. 0 Siter
laban Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hadde noen gitt meg et par bunter med garn i gave, og forventninger om at jeg skulle strikke en genser, ville jeg rett og slett ledd meg ihjæl. Helt enig - hvis det var meg, altså. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hadde noen gitt meg et par bunter med garn i gave, og forventninger om at jeg skulle strikke en genser, ville jeg rett og slett ledd meg ihjæl. Hehe da er vi to! 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hadde noen gitt meg et par bunter med garn i gave, og forventninger om at jeg skulle strikke en genser, ville jeg rett og slett ledd meg ihjæl. Da hadde du nok satt mere pris på å få et nuperelle-sett, tenker jeg! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Da hadde du nok satt mere pris på å få et nuperelle-sett, tenker jeg! :-) Ja! Da hadde jeg blitt en svært lykkelig kvinne. Hva faen er et nuperellesett, forresten? 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ja! Da hadde jeg blitt en svært lykkelig kvinne. Hva faen er et nuperellesett, forresten? Aner ikke! :-) Men ettersom man kan kjøpe "alt-i-ett-pakker" for både brodering og strikking, så tenkte jeg at det aknkje fantes noe tilsvarende for den som skal lage nupereller....;-) "Men för all del - jag kann ta fel" 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ja! Da hadde jeg blitt en svært lykkelig kvinne. Hva faen er et nuperellesett, forresten? ............. 0 Siter
Gjest girlygirl22 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 En kurv med: forskjellige såper, badekuler, skumbad, badesalt, dusjsåpe. Bok om noe hun er interessert i (vin, kokebok, krim, interiør). Toalettveske. God te og kaffe. Du kan bake en god kake. CD eller DVD (en sesong med en serie hun liker). støtter meg til det forslaget. Såper, kremer ol er noe man alltid får brukt. Og ingenting er så deilig som å vite at 1. juledag skal man stå opp og kose seg med de nye artiklene.En kvinnes velvære er viktig! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Aner ikke! :-) Men ettersom man kan kjøpe "alt-i-ett-pakker" for både brodering og strikking, så tenkte jeg at det aknkje fantes noe tilsvarende for den som skal lage nupereller....;-) "Men för all del - jag kann ta fel" Nupereller er dødsvanskelig å lære seg. Jeg _liker_ håndarbeid, men nupereller sliter jeg fælt med... 0 Siter
Gjest Ikke fullt så classy Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg er så kjedelig at jeg ALLTID blir glad for å få bøker. Men det var kanskje et kjipt forslag. Ikke kjedelig forslag i det hele tatt... Takk! 0 Siter
Gjest Ikke fullt så classy Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 En kurv med: forskjellige såper, badekuler, skumbad, badesalt, dusjsåpe. Bok om noe hun er interessert i (vin, kokebok, krim, interiør). Toalettveske. God te og kaffe. Du kan bake en god kake. CD eller DVD (en sesong med en serie hun liker). Takk! Mange gode forslag her 0 Siter
Gjest garndama Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hadde noen gitt meg et par bunter med garn i gave, og forventninger om at jeg skulle strikke en genser, ville jeg rett og slett ledd meg ihjæl. Men da hadde du i alle fall fått deg en god latter ) Strikking er in det, skjønner du, så det er mange som kjøper garn i gave ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.