Gå til innhold

Gavetips til venninne...

Gjest Ikke fullt så classy

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som har alt, har råd til alt og som selv gir bort de lekreste og dyreste presanger man kan tenke seg. Kan umulig overgå henne, og det er ikke meningen heller. Men jeg skulle like å kjøpe noe personlig og kreativt. Noen kloke hoder som kan hjelpe meg?

Bør legges til at hun er nokså classy...

Skrevet

Jeg er så kjedelig at jeg ALLTID blir glad for å få bøker. Men det var kanskje et kjipt forslag. ;)

Gjest mitt forslag
Skrevet

En kurv med: forskjellige såper, badekuler, skumbad, badesalt, dusjsåpe.

Bok om noe hun er interessert i (vin, kokebok, krim, interiør).

Toalettveske.

God te og kaffe.

Du kan bake en god kake.

CD eller DVD (en sesong med en serie hun liker).

Gjest hva med garn
Skrevet

Gi henne noe deilig garn, så hun kan strikke seg et skjerf e.l. Masse eksklusivt garn å finne nå :o)

Og om hun ikke kan strikke finnes det gitter så hun kan tre garnet i så hun får et skjerf.

Skrevet

Gi henne noe deilig garn, så hun kan strikke seg et skjerf e.l. Masse eksklusivt garn å finne nå :o)

Og om hun ikke kan strikke finnes det gitter så hun kan tre garnet i så hun får et skjerf.

Hadde noen gitt meg et par bunter med garn i gave, og forventninger om at jeg skulle strikke en genser, ville jeg rett og slett ledd meg ihjæl. ;)

Skrevet

Hadde noen gitt meg et par bunter med garn i gave, og forventninger om at jeg skulle strikke en genser, ville jeg rett og slett ledd meg ihjæl. ;)

Helt enig - hvis det var meg, altså.

Skrevet

Hehe da er vi to!

Skrevet

Da hadde du nok satt mere pris på å få et nuperelle-sett, tenker jeg! :-)

Skrevet

Da hadde du nok satt mere pris på å få et nuperelle-sett, tenker jeg! :-)

Ja! Da hadde jeg blitt en svært lykkelig kvinne. :) Hva faen er et nuperellesett, forresten? ;)

Skrevet

Ja! Da hadde jeg blitt en svært lykkelig kvinne. :) Hva faen er et nuperellesett, forresten? ;)

Aner ikke! :-)

Men ettersom man kan kjøpe "alt-i-ett-pakker" for både brodering og strikking, så tenkte jeg at det aknkje fantes noe tilsvarende for den som skal lage nupereller....;-)

"Men för all del - jag kann ta fel"

Skrevet

.............

Gjest girlygirl22
Skrevet

Toalettveske.

God te og kaffe.

Du kan bake en god kake.

støtter meg til det forslaget. Såper, kremer ol er noe man alltid får brukt. Og ingenting er så deilig som å vite at 1. juledag skal man stå opp og kose seg med de nye artiklene.En kvinnes velvære er viktig!:)

Gjest Debra irl
Skrevet

Aner ikke! :-)

Men ettersom man kan kjøpe "alt-i-ett-pakker" for både brodering og strikking, så tenkte jeg at det aknkje fantes noe tilsvarende for den som skal lage nupereller....;-)

"Men för all del - jag kann ta fel"

Nupereller er dødsvanskelig å lære seg.

Jeg _liker_ håndarbeid, men nupereller sliter jeg fælt med...

Skrevet

Jeg er så kjedelig at jeg ALLTID blir glad for å få bøker. Men det var kanskje et kjipt forslag. ;)

Ikke kjedelig forslag i det hele tatt...

Takk!

Skrevet

Toalettveske.

God te og kaffe.

Du kan bake en god kake.

Takk! Mange gode forslag her :)

Skrevet

Men da hadde du i alle fall fått deg en god latter :o)

Strikking er in det, skjønner du, så det er mange som kjøper garn i gave :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...