Gjest Rallar Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Så på det igår og jeg må si at, for meg, det går i samme korga som Hotel Cecar. Det er den korga der all søppla ligger. Sprøyt fra ende til annen....! 0 Siter
Gjest Atlemannant Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Så på det igår og jeg må si at, for meg, det går i samme korga som Hotel Cecar. Det er den korga der all søppla ligger. Sprøyt fra ende til annen....! Hehe.. da tror jeg ikke du har skjønt humoren. god bedring. 0 Siter
Gjest Rallar Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hehe.. da tror jeg ikke du har skjønt humoren. god bedring. HUMOR????????????? Jaja, riktig god bedring til deg også:-) 0 Siter
Gjest Atlemannant Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 HUMOR????????????? Jaja, riktig god bedring til deg også:-) Eh ja...?? Trodde du det var blodig alvor du eller? 'EtatenNorsk komiserie. (2:8) Den nyutnevnte etatssjefen Tor får raskt erfare at det ikke er bare-bare å være sjef. Personalet deler seg i to - de som støtter ham fullt ut, og de som ikke gjør det. ' Det står komiserie der? Eller leser jeg feil? NAUT 0 Siter
Gjest Rallar Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Eh ja...?? Trodde du det var blodig alvor du eller? 'EtatenNorsk komiserie. (2:8) Den nyutnevnte etatssjefen Tor får raskt erfare at det ikke er bare-bare å være sjef. Personalet deler seg i to - de som støtter ham fullt ut, og de som ikke gjør det. ' Det står komiserie der? Eller leser jeg feil? NAUT Det står komiserie, joda, men det er totalt misslykket 0 Siter
Gjest Atlemannant Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det står komiserie, joda, men det er totalt misslykket Hvorfor det din dumme ku? 0 Siter
Gjest Atlemannant Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det står komiserie, joda, men det er totalt misslykket Hvorfor det din dumme ku? 0 Siter
Gjest Rallar Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hvorfor det din dumme ku? Dumme ku???? De som lar seg hisse opp av at andre ikke sitter med samme interesser, hva såpeserier angår, som trådinnehaver.......uffuffuff deg er det nok ikke håp for din møllespiste suppegjøk 0 Siter
Gjest Atlemannant Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Dumme ku???? De som lar seg hisse opp av at andre ikke sitter med samme interesser, hva såpeserier angår, som trådinnehaver.......uffuffuff deg er det nok ikke håp for din møllespiste suppegjøk eh... det er ikke en såpeserie din premieidiot. du er dummere enn jeg først trodde. 0 Siter
Gjest Rallar Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 eh... det er ikke en såpeserie din premieidiot. du er dummere enn jeg først trodde. Alt slikt kliss er såpeserier. Bare et godt råd til deg, din tulling, sånn helt på tampen. Skaff deg et tau, en meter eller to. Klatre opp i et høyt tre. Knyt fast tauet rund en tykk grein og deretter rundt din egen hals og hopp. Slike premieidioter som deg har ikke livets rett. Slutt herfra. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Alt slikt kliss er såpeserier. Bare et godt råd til deg, din tulling, sånn helt på tampen. Skaff deg et tau, en meter eller to. Klatre opp i et høyt tre. Knyt fast tauet rund en tykk grein og deretter rundt din egen hals og hopp. Slike premieidioter som deg har ikke livets rett. Slutt herfra. Så så.. :-) 0 Siter
Mañana Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Morsomt, men det ligna litt for mye på The Office og Arkivet... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 En dårlig (og alt for åpenbar) etterligning av The Office. 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Eh ja...?? Trodde du det var blodig alvor du eller? 'EtatenNorsk komiserie. (2:8) Den nyutnevnte etatssjefen Tor får raskt erfare at det ikke er bare-bare å være sjef. Personalet deler seg i to - de som støtter ham fullt ut, og de som ikke gjør det. ' Det står komiserie der? Eller leser jeg feil? NAUT Men må man le bare fordi NRK påstår de sender en komiserie? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 En dårlig (og alt for åpenbar) etterligning av The Office. Enig. Har sett alle episodene av The Office nå, så bra slutt. 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Men må man le bare fordi NRK påstår de sender en komiserie? Alle snakker om denne serien og alle har en mening - jeg tror jeg skal se en episode på nettet - den ligger sikkert der .) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Alle snakker om denne serien og alle har en mening - jeg tror jeg skal se en episode på nettet - den ligger sikkert der .) Se heller The Office, den er mye morsommere. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Enig. Har sett alle episodene av The Office nå, så bra slutt. Og det kule er at du kan se serien igjen og igjen og le mer og mer for hver eneste gang. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Og det kule er at du kan se serien igjen og igjen og le mer og mer for hver eneste gang. Jepp, jeg skal det. David Brent er jo tidenes antihelt. *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.