Gå til innhold

Etaten på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg skal det. David Brent er jo tidenes antihelt. *fnis*

Ja, en deilig mann. Han og Garrett. Skal godt gjøres å skape karakterer som dem. Det er på nivå med John Cleese i Fawlty Towers. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, en deilig mann. Han og Garrett. Skal godt gjøres å skape karakterer som dem. Det er på nivå med John Cleese i Fawlty Towers. :)

Jeg tror nesten han -er- sånn jeg. ;)

Utrolig god til å spille hvis han ikke er det, da.

Skrevet

Jeg ser nå på Extras (skaperne av The Office og med samme hovedrolleinnehaver), men han spiller en helt annen personlighet her.

Men joa, det blir fort sånn. Jeg tror f.eks. Andrew Dice Clay er som Ford Fairlane i virkeligheten ...

... ok. Dårlig eksempel. :)

Skrevet

For øvrig: en av de virkelige høydarne i The Office er når Garett tar telefonen og "snakker" med kompisen sin, og du ser uttrykket til han ... hva heter han? Han som er forelska i resepsjonisten jeg heller ikke husker hva heter. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

For øvrig: en av de virkelige høydarne i The Office er når Garett tar telefonen og "snakker" med kompisen sin, og du ser uttrykket til han ... hva heter han? Han som er forelska i resepsjonisten jeg heller ikke husker hva heter. :)

Tim og Dawn, heter de. Hehe, så på ekstramaterialet på en av dvdene, og han som spiller Tim sier han hadde lagt seg til et spesielt oppgitt uttrykk når han spilte Tim, så han klarte nesten ikke å slutte å gjøre det når han spilte andre roller også. :)

Martin Freeman heter han for pokker. Spiller Arthur Dent i Hitchhiker's Guide to the Galaxy.

Skrevet

Tim og Dawn, heter de. Hehe, så på ekstramaterialet på en av dvdene, og han som spiller Tim sier han hadde lagt seg til et spesielt oppgitt uttrykk når han spilte Tim, så han klarte nesten ikke å slutte å gjøre det når han spilte andre roller også. :)

Martin Freeman heter han for pokker. Spiller Arthur Dent i Hitchhiker's Guide to the Galaxy.

Stemmer. Så faktisk noen av de samme uttrykkene i den latterlig dårlig filmen Hitchhiker's Guide to the Galaxy. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Stemmer. Så faktisk noen av de samme uttrykkene i den latterlig dårlig filmen Hitchhiker's Guide to the Galaxy. :)

Huff ja, den var skuffende. Men den hadde nok aldri levd opp til de skyhøye forventningene uansett. :)

Skrevet

Alt slikt kliss er såpeserier. Bare et godt råd til deg, din tulling, sånn helt på tampen.

Skaff deg et tau, en meter eller to. Klatre opp i et høyt tre. Knyt fast tauet rund en tykk grein og deretter rundt din egen hals og hopp.

Slike premieidioter som deg har ikke livets rett.

Slutt herfra.

hehe =)

Litt opphetet? Jeg tar poenget ditt, men selvmord?

Selv ser jeg lite på TV. TVn er til for å tagges på ;) Ikke er den fin å ha i hylla som pynt heller. Brød og sirkus er det nok av.

Nordnorsk Fraksjon Mot Fjærnsyn =)

Kramsekrums fra

Skrevet

det er noen morsomme poenger innimellom, det skal de ha, men langt fra det morsomste jeg har sett på tv.

jeg har for øvrig ikke sett the office, så jeg vet ikke om det ligner:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...