Gjest Rallar Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 FURTE FURTE. Helga ødelagt nå eller. Håper det. Til andre lesere: les tråden til denne furtekråka under Etaten på NRK Ha en god helg 0 Siter
Prozak Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Og du er en drittunge som skriver et slikt innlegg. Håper det ikke blir slettet, slik at dumheten din blir stående. "........................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 FURTE FURTE. Helga ødelagt nå eller. Håper det. Til andre lesere: les tråden til denne furtekråka under Etaten på NRK Ha en god helg Jeg har ikke sett den tråden som gjør at Atlemann skriver på denne måten. Ikke er det så interessant heller. Men det positive er at siden han roper så høyt (store bokstaver), så fant jeg det under 100 nyeste. Hyggelig å se nicket ditt her igjen, jeg fryktet at du var borte fra dol. 0 Siter
Gjest Rallar Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg har ikke sett den tråden som gjør at Atlemann skriver på denne måten. Ikke er det så interessant heller. Men det positive er at siden han roper så høyt (store bokstaver), så fant jeg det under 100 nyeste. Hyggelig å se nicket ditt her igjen, jeg fryktet at du var borte fra dol. Haaaallllllloooooooo, Ulvinnen. Jeg titter innom i ny og ne. Ikke alltid at jeg tar for meg tastaturet men med denne karen kunne jeg ikke la det være. Ha en riktig god helg. Mandag?? Send melding:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Haaaallllllloooooooo, Ulvinnen. Jeg titter innom i ny og ne. Ikke alltid at jeg tar for meg tastaturet men med denne karen kunne jeg ikke la det være. Ha en riktig god helg. Mandag?? Send melding:-) Jeg ønsker deg en god helg også :-) Melding på mandag? Jeg får prøve på det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.