Gå til innhold

RALLAR ER EN DUM KU UTEN HUMOR

Anbefalte innlegg

Skrevet

FURTE FURTE. Helga ødelagt nå eller. Håper det.

Til andre lesere: les tråden til denne furtekråka under

Etaten på NRK

Ha en god helg

Skrevet

Og du er en drittunge som skriver et slikt innlegg. Håper det ikke blir slettet, slik at dumheten din blir stående.

"........................................."

Skrevet

FURTE FURTE. Helga ødelagt nå eller. Håper det.

Til andre lesere: les tråden til denne furtekråka under

Etaten på NRK

Ha en god helg

Jeg har ikke sett den tråden som gjør at Atlemann skriver på denne måten. Ikke er det så interessant heller.

Men det positive er at siden han roper så høyt (store bokstaver), så fant jeg det under 100 nyeste.

Hyggelig å se nicket ditt her igjen, jeg fryktet at du var borte fra dol.

Skrevet

Jeg har ikke sett den tråden som gjør at Atlemann skriver på denne måten. Ikke er det så interessant heller.

Men det positive er at siden han roper så høyt (store bokstaver), så fant jeg det under 100 nyeste.

Hyggelig å se nicket ditt her igjen, jeg fryktet at du var borte fra dol.

Haaaallllllloooooooo, Ulvinnen. Jeg titter innom i ny og ne. Ikke alltid at jeg tar for meg tastaturet men med denne karen kunne jeg ikke la det være.

Ha en riktig god helg. Mandag??

Send melding:-)

Skrevet

Haaaallllllloooooooo, Ulvinnen. Jeg titter innom i ny og ne. Ikke alltid at jeg tar for meg tastaturet men med denne karen kunne jeg ikke la det være.

Ha en riktig god helg. Mandag??

Send melding:-)

Jeg ønsker deg en god helg også :-)

Melding på mandag? Jeg får prøve på det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...