Gjest Aviaana Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Så lurer jeg på om det innlegget var bare noe jeg drømte eller om det virkelig var der. Kan også drømme om at jeg har kranglet med diverse dolere, når jeg våkner neste dag blir ofte veldig forvirret om det virkelig var tilfelle. Er alt for mye på DOL.. 0 Siter
vin Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 For noen år siden var jeg altfor mye på DOL. Da hadde jeg en kjempeartig hyttetur sammen med flisa,Lion,SDD,Sør og mariaflyfly...helt til mannen min vekket meg og lurte på hav jeg lo av i søvna ;o) Husker godt drømmen enda,men hadde aldri turd å legge den frem her... Hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 For noen år siden var jeg altfor mye på DOL. Da hadde jeg en kjempeartig hyttetur sammen med flisa,Lion,SDD,Sør og mariaflyfly...helt til mannen min vekket meg og lurte på hav jeg lo av i søvna ;o) Husker godt drømmen enda,men hadde aldri turd å legge den frem her... Hilsen Pingle! Det er klart du skal legge den ut her. Men det var faen til gjeng på tur. 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Pingle! Det er klart du skal legge den ut her. Men det var faen til gjeng på tur. Ja, jeg ville egentlig ikke ha vært med...hehe 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 For noen år siden var jeg altfor mye på DOL. Da hadde jeg en kjempeartig hyttetur sammen med flisa,Lion,SDD,Sør og mariaflyfly...helt til mannen min vekket meg og lurte på hav jeg lo av i søvna ;o) Husker godt drømmen enda,men hadde aldri turd å legge den frem her... Hilsen Det hørtes mer ut som et mareritt den turen....! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ja, jeg ville egentlig ikke ha vært med...hehe Altså: Jeg hadde overlevd samtlige på den turen, men sammensetningen var litt spesiell. Men jeg er vant til å være eneste hannen på doltreff. 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Altså: Jeg hadde overlevd samtlige på den turen, men sammensetningen var litt spesiell. Men jeg er vant til å være eneste hannen på doltreff. Har Sør skiftet kjønn? 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Altså: Jeg hadde overlevd samtlige på den turen, men sammensetningen var litt spesiell. Men jeg er vant til å være eneste hannen på doltreff. Sør er vel mann enda vel? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Sør er vel mann enda vel? Nja, jeg vet ikke helt. Jeg har alltid vært litt i tvil når det gjelder den ... mannen? 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nja, jeg vet ikke helt. Jeg har alltid vært litt i tvil når det gjelder den ... mannen? Hehe 0 Siter
Kat-1 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ja, jeg ville egentlig ikke ha vært med...hehe Tja... Jeg vet ikke =) Hadde kasta meg med, tror jeg... 0 Siter
Gjest hvor er sør? Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Sør er vel mann enda vel? Hvor er det blitt av h*n? H*n har ikke vært her på aldri så lenge. 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hvor er det blitt av h*n? H*n har ikke vært her på aldri så lenge. Det er for "snille" temaer her om dagen, tenker jeg. 0 Siter
Gjest hvor er sør? Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det er for "snille" temaer her om dagen, tenker jeg. Han kunne lagd temaene selv. Har han sluttet helt å diskutere her? 0 Siter
flisa Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Han kunne lagd temaene selv. Har han sluttet helt å diskutere her? I couldn't care less.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Altså: Jeg hadde overlevd samtlige på den turen, men sammensetningen var litt spesiell. Men jeg er vant til å være eneste hannen på doltreff. Puh, den sammenhengen var vel ikke spes vel ) 0 Siter
Gjest hvor er sør? Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Har Sør skiftet kjønn? Du mener om han var kvinne før? 0 Siter
Gjest karamello Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Du mener om han var kvinne før? Ja, pråsakken stakk av med hele greia. 0 Siter
Gjest hvor er sør? Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ja, pråsakken stakk av med hele greia. kvinnegreiene? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Puh, den sammenhengen var vel ikke spes vel ) Nja, jeg så for meg et groupingscenario der med meg, Flisa, flyfly og Sør. Det hadde ikke vært helt på høyden. Jeg ser for meg mye blod. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.