Gjest shotz Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 En mail som er ute og går i omløp nå er fra Ericson. Her lover man en gratis mobil til alle som videresender til så og så mange. Er slik markedsføring lovlig? Er ikke det spam? Og skal man stole på at man virkelig får en gratis premie? Jeg er så lei av å få slik spam i mailboksen fra venner. De mener det jo ikke vondt, men jeg ergrer meg litt. Har fått flere sånne fra andre firmaer hvor de lover premier. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det er tidenes dummeste, men antakeligvis blant de mest distribuerte, mail-bløffer som finnes. Den har vel vandret rundt i alle mulige mailservere i 10 år nå. http://www.google.com/search?hl=en&q=ericsson+hoax 0 Siter
birdie Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Kjedebrev er i utgangspunktet kun en måte å samle inn epostadresser til videre spamming, dessverre - uansett hvor fristende tilbud eller hjerteskjærende anledninger (barns sykdom etc) som påstås å være "det egentlige" fokuset for kampanjen. 0 Siter
damedame o Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 En regel er at "det som er for godt til å være sant, er det" (altså for godt til å være sant) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.