Gjest mij Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg husker ikke fra førsta gang, når er det vanlig å bli tilbudt treff med andre gravide via helsestasjonen? Kjenner ingen i samme situasjon denne gangen, sist hadde jeg flere gravide venninner, og er redd jeg ikke skal få noe sosialt liv i permisjonsåret :-) 0 Siter
simane Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg begynte da babyen min var 3 mnd, men det var pga sommerferien. Tror helsestasjonen drar i gang så fort som mulig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hos oss er det "fødselsforberende kurs" for alle med termin samme måned. Dette blir arrangert ca 3 mnd før fødselen. 3 mnd etter fødselen får vi invitasjon til barselstreff i regi av helsestasjonen. Alle som har født i samme måned treffes. Etter det treffet fortsetter gruppa på eget initiativ. 0 Siter
Gjest propell1 Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg begynte da babyen min var 3 mnd, men det var pga sommerferien. Tror helsestasjonen drar i gang så fort som mulig. Jeg bor i Oslo og i min bydel starter helsestasjonen med barseltreff når barna er 8-9 uker gamle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.