Gå til innhold

Besto oppkjøringen i dag : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok , det var ikke tilfeldig at jeg spurte om rundkjøringer og sånt i dag tidlig.

Men jeg har altså nå fått førerkortet. Gikk kjempebra. Hadde behagelig sensor som var rolig og grei og vi pratet masse på turen. Og hun sa at bilkjøringen helhetlig var veldig bra og at jeg hadde bestått.

så nå er jeg glad :))))))

Skrevet

GRATULERER!!!

Husker enda den gode følelsen da jeg bestod :o)

Skrevet

Gratulerer, så flott! Var det du som strøk for noen måneder siden fordi du var så nervøs at du gråt? Uansett: flott at du stod i dag!

mvh

Skrevet

Gratulerer! Bra at du sto på oppkjøringa, det er jo så dyrt så det er bra å slippe en gang til.

Skrevet

Gratulerer, så flott! Var det du som strøk for noen måneder siden fordi du var så nervøs at du gråt? Uansett: flott at du stod i dag!

mvh

ja det stemmer.

var meg og jeg har virkelig slitt for å få det førerkortet. Så er utrolig glad jeg klarte det i dag. Jeg satt til og med og pratet masse med sensor mens jeg kjørte.

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Din heldiggris....jeg vil også ha lappen:(

Skrevet

Grattis :-)

Det er en av de deiligste følelsene man kan ha :-)

"................................."

Skrevet

Gratulerer :-)) Sett deg bak rattet og bare nyt frihetsfølelsen :-)

Gjest Debra irl
Skrevet

Gratulerer med den store bildagen.

Bildet ditt ble vel like vellykket og vakkert som alle andres håper jeg :-))

Skrevet

å nei!!! Nå blir det enda farligere på veien ;)

Grattis kjempemasse :)

Skrevet

Takk for advarselen. Heretter kommer jeg ikke engang til å ta sjansen på å gå med høretelefoner i Oslo Sentrum.

Nei, seriøst: Gratulerer. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...