Gå til innhold

Ingen dildo? *himle med øynene*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

9

• morsan

6

• Ugga Bugga

3

• mariaflyfly

1

Mange fine ord som jeg er enig i. Det de fleste reagerte på i det innlegget du refererer til var vel at trådstarter ville blitt FORNÆRMET dersom mannen kjøpte en dildo.

jeg ville nok ikke blitt fornærmet, men jeg ville begynt å tenke "er jeg ikke spennende nok, savner han noe, etc etc" Det er helt klart en dårlig selvtillit-ting som henger igjen for min del. heldigvis er jeg i et forhold der vi kan prate om sånne ting, så det er nok tvilsomt om jeg får en dildo til jul uten at det er avtalt på forhånd;)

Ja det høres helt greit ut, det vile jeg også blitt. Det er vel mer naturlig at mannen blir fornærmet om dama kjøper seg dildo, skulle en tro?

Ler...

Ja, spesielt i gave til han for å bruke på henne!

Har aldri forsøkt disse gummitingene og kan derfor ikke gi råd til noen....

Men hyggelig lesning er disse trådene!

Gjest abrahamsen

Ler...

Ja, spesielt i gave til han for å bruke på henne!

Har aldri forsøkt disse gummitingene og kan derfor ikke gi råd til noen....

Men hyggelig lesning er disse trådene!

Da er vi to;o) Det eneste jeg hengte meg opp i var at hun ville blitt fornærmet...

*himler med øynene*

;o)

Da er vi to;o) Det eneste jeg hengte meg opp i var at hun ville blitt fornærmet...

*himler med øynene*

;o)

For alt vi vet var hun kanskje ærlig og litt usikker.

Dårlig gjort av oss om vi dømmer henne for at hun ville blitt fornærmet.

Skjønner?

Annonse

Ja, unnskyld trådstarter!!! *angrer*

Vi gjør det alle sammen. Hver dag. For ikke å snakke om i tankene våre!

Vi dømmer andre hele tiden. Og de dømmer oss.

Sånn er vi bare, om vi ikke forsøker å bli mer bevisste på hva vi faktisk tenker eller dømmer.

Faller selv fort i "dømmekurven".....

Gjør noen av dere?

Det var godt skrevet.

Jeg synes ikke alltid det er så lett å få respons om man "klager" på noe og ønsker råd......

Tror det har litt med måten man skriver det på!

Første bud: Ingen må føle seg fornærmet av tråden din!

Da er det ikke lett å klage...

Annonse

Jeg har ikke lest dildo-tråden du refererer til, bare så det er sagt.

Jeg er ikke enig med deg i at de "positive" tingene får mest oppmerksomhet. Jeg trodde det var "problemene" som fikk mest oppmerksomhet, og tips til hvordan man løser dem.

Ja, det finnes folk som mener du er neanderthaler hvis du ikke barberer underlivet, men det er jammenmeg folk som mener det motsatte også. Det samme gjelder analsex, her er det også tilhengere og motstandere. Det er sterke meningsytrere i begge leire.

For meg er det knekkende likegyldig om folk barberer seg, bruker dildo eller får g-punktsorgasmer. Det viktigste er jo at man har det bra, og gjør det man selv ønsker.

"Jeg er ikke enig med deg i at de "positive" tingene får mest oppmerksomhet. Jeg trodde det var "problemene" som fikk mest oppmerksomhet, og tips til hvordan man løser dem."

Dette var ikke mitt poeng i det hele tatt - å kommentere hvorvidt det er "problemene" eller de "positive" tingene som får mest oppmeksomhet.

Men poenget var hvilke "gladnyheter" som får mest oppmerksomhet. Ville et innlegg som sa "dildo er dritbra" få bedre respons enn et innlegg som sier "dildo er unødvendig"?

"Men jeg har ikke unnlatt å få med meg at det er lettere å få masse positiv respons på "gladnyheter" som omhandler emner som kanskje kan defineres som "bevis" på at man har et vellykket seksualliv."

"Jeg er ikke enig med deg i at de "positive" tingene får mest oppmerksomhet. Jeg trodde det var "problemene" som fikk mest oppmerksomhet, og tips til hvordan man løser dem."

Dette var ikke mitt poeng i det hele tatt - å kommentere hvorvidt det er "problemene" eller de "positive" tingene som får mest oppmeksomhet.

Men poenget var hvilke "gladnyheter" som får mest oppmerksomhet. Ville et innlegg som sa "dildo er dritbra" få bedre respons enn et innlegg som sier "dildo er unødvendig"?

"Men jeg har ikke unnlatt å få med meg at det er lettere å få masse positiv respons på "gladnyheter" som omhandler emner som kanskje kan defineres som "bevis" på at man har et vellykket seksualliv."

OK, da skjønner jeg hva du mener.

Ja, det er nok litt "tabu" her inne å ikke ønske å eksperimentere med alt.

Det bør selvsagt også respekteres om folk ikke ønsker å bruke dildo eller ikke ejakulerer i hytt og pine (kvinner).

OK, da skjønner jeg hva du mener.

Ja, det er nok litt "tabu" her inne å ikke ønske å eksperimentere med alt.

Det bør selvsagt også respekteres om folk ikke ønsker å bruke dildo eller ikke ejakulerer i hytt og pine (kvinner).

"eller ikke ejakulerer i hytt og pine (kvinner). "

*he he* Ikke akkurat så stas dersom menn ejalkulerer i hytt og pine heller, men skjønner hva du mener! ;-) Måtte bare erte litt! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...