Gå til innhold

Ingen dildo? *himle med øynene*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

9

• morsan

6

• Ugga Bugga

3

• mariaflyfly

1

Gjest Happy Heart

Hei :-))

Det var jeg som skrev det med ikke ønske om dildo.

Kanskje dårlig gjennomtenkt skrevet, men det jeg mente var at jeg har det helt fint kun med min manns kropp og trenger ikke noe i tillegg eller som suplement.

Hadde et par dager før vært på et party for voksne "lekesaker". Føler ikke at jeg er snerpete, men litt provosert fordi det forventes på en måte at det er noe alle må ha. Jeg har det ikke og vil ikke ha det heller.

Vi har et svært aktivt og rikt sexliv uten annet enn hverandre.

tzatziki1365380058

"gladnyheter" LOL!!

Ellers skrev du masse klokt uten å støte noen. Flink du!

Og det ser ut som om at få av de som pleier å flagge "gladnyheter" her inne har svart på tråden din (eller ser jeg helt feil?). Hvilket vel egentlig bekrefter det du sier.

"gladnyheter" LOL!!

Ellers skrev du masse klokt uten å støte noen. Flink du!

Og det ser ut som om at få av de som pleier å flagge "gladnyheter" her inne har svart på tråden din (eller ser jeg helt feil?). Hvilket vel egentlig bekrefter det du sier.

.....tanken har slått meg også! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...