Gå til innhold

Morsomt å få kjeft gitt!

Anbefalte innlegg

Gjest godt å vite:)
Skrevet

Nei det er ikke SÅ enkelt...du behøver ikke og skal ikke svare noen stygt om du ikke hadde noe i går, men for alt jeg vet kan det hende at du gjør det.....

Nettopp det jeg ikke gjør. Lar ikke personlige forhold eller det at jeg er uening med ett menneske gå ut over andre. Har aldri falt meg inn. Derfor var det rart at det plutselig skal være helt greit, og kan brukes som en unnskyldning. Og nå; plutselig ikke..! Bestem deg :)

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

6

• aggavagga

5

• morsan

4

• Lisabeth

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest herregudsåmangedummemenneskerdetfinnesderute
Skrevet

"Og det var lagt til purregebyr. Det betaler jeg selvsagt ikke. Hadde du?"

Hvorfor betaler du ikke det? De måtte jo purre, selv om det ikke var inkassovarsel.

men kjære vene..! Hvorfor skal hun betale purregebyr når firmaet ikke hadde lov å purre??? Hvor lettlurt er DU egentlig??

Skrevet

Nettopp det jeg ikke gjør. Lar ikke personlige forhold eller det at jeg er uening med ett menneske gå ut over andre. Har aldri falt meg inn. Derfor var det rart at det plutselig skal være helt greit, og kan brukes som en unnskyldning. Og nå; plutselig ikke..! Bestem deg :)

Det er en forskjell på unnskyldning og forklaring:) Jeg støttet mij og syntes det var helt forståelig at hun reagerte, men himmel og jord går rundt på samme måte som før. Begynte nesten å tvile litt ette rå ha lest alle reaksjonene i tråden:) For all del dama oppførte seg dumt og slikt skal ikke skje i tjenesteyrker. Vi har mye å lære av amerikanere på den fronten:)

Skrevet

Det er jo dere som gjør dette til en slik big deal.. kjære vene som dere fyrer dere opp.. :-)

Men for å gjenta meg selv da, det er *lov* å glemme å betale ved forfall, men det er *ikke lov* å sende purring ved forfall. Kverulant eller ikke.

Og det var lagt til purregebyr. Det betaler jeg selvsagt ikke. Hadde du?

Fra hovedinnlegget:

"Dama blir drittsur og nedlatende, og svarer at Ja, men hvis du leser litt bedre så ser du at det ikke er påført gebyr på beløpet, og da kan man purre når man vil! (tull og tøys)"

Fra innlegget rett over her:

Var det eller var det ikke lagt til purregebyr?

_Veldig_ stor betydning på svarene du kan risikere å få! ;-)

Skrevet

Fra hovedinnlegget:

"Dama blir drittsur og nedlatende, og svarer at Ja, men hvis du leser litt bedre så ser du at det ikke er påført gebyr på beløpet, og da kan man purre når man vil! (tull og tøys)"

Fra innlegget rett over her:

Var det eller var det ikke lagt til purregebyr?

_Veldig_ stor betydning på svarene du kan risikere å få! ;-)

Ops ja, jeg ser at det var klønete skrevet! :-I

Det var tillagt gebyr. Så hennes påstand om at det ikke var pålagt gebyr var bare tull og tøys.

Mente jeg å si.. :-)

Skrevet

Ops ja, jeg ser at det var klønete skrevet! :-I

Det var tillagt gebyr. Så hennes påstand om at det ikke var pålagt gebyr var bare tull og tøys.

Mente jeg å si.. :-)

OK - trodde du mente å si at det var tull og tøys at det var OK å purre når man ikke hadde lagt til gebyr! :-)

Og dette med gebyr forandrer jo hele saken! Helt enig i at man ikke skal betale gebyr når det har skjedd urettmessig purring.

Du skjønner vel at det ses på som litt i overkant å ringe og klage på en purring _uten_ gebyr? ;-) Bare for å gjøre et poeng av at purringen kom for tidlig... *S*

Tror flere enn meg har svart ut fra en antagese om at situasjonen var slik!

Skrevet

OK - trodde du mente å si at det var tull og tøys at det var OK å purre når man ikke hadde lagt til gebyr! :-)

Og dette med gebyr forandrer jo hele saken! Helt enig i at man ikke skal betale gebyr når det har skjedd urettmessig purring.

Du skjønner vel at det ses på som litt i overkant å ringe og klage på en purring _uten_ gebyr? ;-) Bare for å gjøre et poeng av at purringen kom for tidlig... *S*

Tror flere enn meg har svart ut fra en antagese om at situasjonen var slik!

Jeg ser den nå - leste ikke mitt eget innlegg etter å ha trøkka på send-knappen

Skrevet

Jeg ser den nå - leste ikke mitt eget innlegg etter å ha trøkka på send-knappen

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...