Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Gå over til Microgynon som inneholder samme hormoner som Trionetta, men i en konstant sammensetning. Det gir den fordel at du kan bestemme når du øsker menstruasjon, du kan ev. hoppe over 2-3 menstruasjoner ved å fortsette på neste brett uten pause. prisne er omtrent den samme.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Annonse

Gjest Merethe H F

Den skal byttes ut med ett annet merke:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131335

JA, men hva så, de koster 252 i forhold til 106 som trionetta.. og hvis du ikke har jobb, er det STOR forskjell å betale 152kr enn 6kr?! Skjønner? Og i tillegg til at leger anbefaler og ikke bytte på mellom p-pille-merker..

JA, men hva så, de koster 252 i forhold til 106 som trionetta.. og hvis du ikke har jobb, er det STOR forskjell å betale 152kr enn 6kr?! Skjønner? Og i tillegg til at leger anbefaler og ikke bytte på mellom p-pille-merker..

Skulle den til meg?

Jeg bruker ikke Trionetta engang jeg, og har null problem med og kunne betale det som det koster.

Gav bare link til det trådstarter lurte på jeg.

Nei, det nye merket koster 252, men ikke det merket som gynekologen nevner....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...