Gå til innhold

Får ikke opprettet ny brukerkonto..

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt! :-((((((((
Skrevet

Trøbbel...

Mannen min får ikke opprettet brukerkonto her. Han trenger det på grunn av sykdomsspørsmål, ikke kjerringskravel. :)

Jeg får heller ikke opprettet ny brukerkonto, jeg skal skifte brukerkonto av sikkerthetshensyn og forskjellig, men får ikke tilsendt nytt passord.

På meldingen jeg får opp står det at registreringen var vellykket, og at nytt passord blir sendt straks, men det kommer aldri. Gang på gang skjer det samme.

Må jeg virkelig lette på ræva mi og kjøre til muin søster for å registrere ny konti fra der, ettersom det ikke funker fra her? (ikke avhengig altså!)

Hva er grunnen til at det ikke funker fra min base, noe galt med ruteren osv?

Skrevet

Kanskje mailene havner i søppelkassen?

Nei, dem er ikke i masseutsendelsesmappa. Dol sender ingenting til mailen (enda det står at de sender passordet), det er det som er problemet.

Skjønner det ikke! Er det flere som opplever det samme?

Skrevet

Nei, dem er ikke i masseutsendelsesmappa. Dol sender ingenting til mailen (enda det står at de sender passordet), det er det som er problemet.

Skjønner det ikke! Er det flere som opplever det samme?

Dataen min knakk sammen og da jeg skulle inn på DOL på nytt skrev jeg mailadresse og trykket på send passord.

Fikk positivt svar på at de sendte, men fikk aldri noen mail. Prøvde i flere dager. Måtte gå inn på serveren til mailadressen min og lete opp gamle mail først da fant jeg passordet.

Skriv til webmaster og hør med han. Noe er galt ihvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...