Cillimor Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Var å kjøpte en brylupsgave, kosta sånn ca 500 kr. da vi hadde dårlig tid å butikken stengte snart avtalte vi at vi betaler så pakker dere det inn og vi henter det i morgen. Avtalte hvordan det skulle pakkes i celofan sånn at det vil se fint ut på gavebordet. men da vi kommer å henter gaven, hadde de pakket det helt anderledes enn avtalt, da vi sa at vi ikke var fornøyd ble dama dritsur. "ja da får dere pakke det selv da" okei sa vi kan vi få med oss cellofan da. Kjerringa svarer surt " nei dere får bruke det som er der"(pakka) Trodde det var fornøyde kunder som er det viktigste, men nei da ikke på denne butikken! har selv jobba i sevice yrke i mange år, å mener det skal ganske mye til for å snakke slik til en kunde, kjente bare jeg ble utrolig irritert. det var rettfør det grenset til at jeg bel forbanna rett og slett! Måtte bare få det ut... God helg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.