Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg har på meg en topp som knytes rundt livet og den er kuttet ganske lavt i halsen. Vanligvis har jeg en tanktop under som dekker litt av utrigningen, men nå har jeg ingenting rent. Man kan se BHen om den glir litt uheldig til siden. Kan jeg gå på butikken sånn? Og ennå verre, treffe eks-"svigermor" i kveld? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ta en sikkerhetsnål på innsiden så den ikke glir til siden da vel. Det pleier jeg å gjøre med sånne knytetopper som er litt vel dristige. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Ta en sikkerhetsnål på innsiden så den ikke glir til siden da vel. Det pleier jeg å gjøre med sånne knytetopper som er litt vel dristige. Jeg har ikke sikkerhetsnål, så huslig er jeg nok ikke Teip, kanskje? Men det vil vel ikke holde? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg har ikke sikkerhetsnål, så huslig er jeg nok ikke Teip, kanskje? Men det vil vel ikke holde? Nei... Det har jeg aldri prøvd. Du har ikke en brosje eller noe du kan plassere litt strategisk da? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Nei... Det har jeg aldri prøvd. Du har ikke en brosje eller noe du kan plassere litt strategisk da? Nei, ingenting sånt :/ Kanskje jeg bare må lete fram noe annet å ha på meg? Veldig dumt å ha vaskedag når eksens mor kommer på besøk og man _må_ ut av huset 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nei, ingenting sånt :/ Kanskje jeg bare må lete fram noe annet å ha på meg? Veldig dumt å ha vaskedag når eksens mor kommer på besøk og man _må_ ut av huset Har du ikke en refleks liggende som du kan robbe sikkerhetsnålen fra? Jeg greier som oftest å knuge til meg noen sikkerhetsnåler fra de utroligste steder når det kniper. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Har du ikke en refleks liggende som du kan robbe sikkerhetsnålen fra? Jeg greier som oftest å knuge til meg noen sikkerhetsnåler fra de utroligste steder når det kniper. Hehe Nylig flyttet, så finner ingenting sånt, tror jeg. Søren også, da... Kanskje jeg skal gå på butikken, se om noen reagerer og i så fall bytte før eksens mor kommer? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hehe Nylig flyttet, så finner ingenting sånt, tror jeg. Søren også, da... Kanskje jeg skal gå på butikken, se om noen reagerer og i så fall bytte før eksens mor kommer? Hehe. Kanskje du får noen nye "venner". 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Hehe. Kanskje du får noen nye "venner". Litt desperat for nye "venner" akkurat nå, så det passer meg veldig bra. Spesielt om de følger meg hjem 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det er klart du kan gå sånn. Flere damer burde kle seg seriøst slutty. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Litt desperat for nye "venner" akkurat nå, så det passer meg veldig bra. Spesielt om de følger meg hjem Kult. Husk å ta på skikkelig sexy undertøy da, i tilfelle det blir en nipple-slip. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Det er klart du kan gå sånn. Flere damer burde kle seg seriøst slutty. Ehm... Tror kanskje jeg tolker det svaret som et "Nei, du kan ikke gå ut sånn" 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Kult. Husk å ta på skikkelig sexy undertøy da, i tilfelle det blir en nipple-slip. Har veldig pen BH på som matcher toppen. Dette blir bra Tror jeg satser på det, jeg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ehm... Tror kanskje jeg tolker det svaret som et "Nei, du kan ikke gå ut sånn" Helt feil! Men jeg fatter ikke hva det er med dere jenter. På butikken kan man gå i alt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Har veldig pen BH på som matcher toppen. Dette blir bra Tror jeg satser på det, jeg You go girl! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Helt feil! Men jeg fatter ikke hva det er med dere jenter. På butikken kan man gå i alt. Når du sier det, så satser jeg på det. Blir jeg sjekket opp, så sender jeg masse takk til deg 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Helt feil! Men jeg fatter ikke hva det er med dere jenter. På butikken kan man gå i alt. Reservasjonsløst? http://i44.photobucket.com/albums/f25/kriswitt/fat_wonder_woman.jpg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Når du sier det, så satser jeg på det. Blir jeg sjekket opp, så sender jeg masse takk til deg Sånn skal det låte. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Reservasjonsløst? http://i44.photobucket.com/albums/f25/kriswitt/fat_wonder_woman.jpg Nok et eksempel på ei uten rene klær på vei til butikken. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nok et eksempel på ei uten rene klær på vei til butikken. Er ikke sikker på at det var -ei- engang... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.