Gå til innhold

Kan jeg gå ut sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på meg en topp som knytes rundt livet og den er kuttet ganske lavt i halsen. Vanligvis har jeg en tanktop under som dekker litt av utrigningen, men nå har jeg ingenting rent. Man kan se BHen om den glir litt uheldig til siden.

Kan jeg gå på butikken sånn? Og ennå verre, treffe eks-"svigermor" i kveld?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ta en sikkerhetsnål på innsiden så den ikke glir til siden da vel. Det pleier jeg å gjøre med sånne knytetopper som er litt vel dristige. :)

Skrevet

Ta en sikkerhetsnål på innsiden så den ikke glir til siden da vel. Det pleier jeg å gjøre med sånne knytetopper som er litt vel dristige. :)

Jeg har ikke sikkerhetsnål, så huslig er jeg nok ikke ;)

Teip, kanskje? Men det vil vel ikke holde?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ikke sikkerhetsnål, så huslig er jeg nok ikke ;)

Teip, kanskje? Men det vil vel ikke holde?

Nei... Det har jeg aldri prøvd. Du har ikke en brosje eller noe du kan plassere litt strategisk da? :)

Skrevet

Nei... Det har jeg aldri prøvd. Du har ikke en brosje eller noe du kan plassere litt strategisk da? :)

Nei, ingenting sånt :/

Kanskje jeg bare må lete fram noe annet å ha på meg? Veldig dumt å ha vaskedag når eksens mor kommer på besøk og man _må_ ut av huset ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, ingenting sånt :/

Kanskje jeg bare må lete fram noe annet å ha på meg? Veldig dumt å ha vaskedag når eksens mor kommer på besøk og man _må_ ut av huset ;)

Har du ikke en refleks liggende som du kan robbe sikkerhetsnålen fra? Jeg greier som oftest å knuge til meg noen sikkerhetsnåler fra de utroligste steder når det kniper. :)

Skrevet

Har du ikke en refleks liggende som du kan robbe sikkerhetsnålen fra? Jeg greier som oftest å knuge til meg noen sikkerhetsnåler fra de utroligste steder når det kniper. :)

Hehe :)

Nylig flyttet, så finner ingenting sånt, tror jeg.

Søren også, da... Kanskje jeg skal gå på butikken, se om noen reagerer og i så fall bytte før eksens mor kommer? ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe :)

Nylig flyttet, så finner ingenting sånt, tror jeg.

Søren også, da... Kanskje jeg skal gå på butikken, se om noen reagerer og i så fall bytte før eksens mor kommer? ;)

Hehe. Kanskje du får noen nye "venner". ;)

Skrevet

Hehe. Kanskje du får noen nye "venner". ;)

Litt desperat for nye "venner" akkurat nå, så det passer meg veldig bra. Spesielt om de følger meg hjem ;)

Skrevet

Det er klart du kan gå sånn. Flere damer burde kle seg seriøst slutty. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Litt desperat for nye "venner" akkurat nå, så det passer meg veldig bra. Spesielt om de følger meg hjem ;)

Kult. Husk å ta på skikkelig sexy undertøy da, i tilfelle det blir en nipple-slip. ;)

Skrevet

Det er klart du kan gå sånn. Flere damer burde kle seg seriøst slutty. :)

Ehm... Tror kanskje jeg tolker det svaret som et "Nei, du kan ikke gå ut sånn" :P

Skrevet

Kult. Husk å ta på skikkelig sexy undertøy da, i tilfelle det blir en nipple-slip. ;)

Har veldig pen BH på som matcher toppen. Dette blir bra :P Tror jeg satser på det, jeg :)

Skrevet

Ehm... Tror kanskje jeg tolker det svaret som et "Nei, du kan ikke gå ut sånn" :P

Helt feil!

Men jeg fatter ikke hva det er med dere jenter. På butikken kan man gå i alt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har veldig pen BH på som matcher toppen. Dette blir bra :P Tror jeg satser på det, jeg :)

You go girl! :D

Skrevet

Helt feil!

Men jeg fatter ikke hva det er med dere jenter. På butikken kan man gå i alt.

Når du sier det, så satser jeg på det. Blir jeg sjekket opp, så sender jeg masse takk til deg ;)

Skrevet

Når du sier det, så satser jeg på det. Blir jeg sjekket opp, så sender jeg masse takk til deg ;)

Sånn skal det låte. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nok et eksempel på ei uten rene klær på vei til butikken. :)

Er ikke sikker på at det var -ei- engang... :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...