ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Er ikke sikker på at det var -ei- engang... Jo, jeg det er det. Det er en eks av meg. Jeg kjente henne igjen umiddelbart. Det var da hun begynte å kle seg .. vel, noe originalt, at jeg dumpa henne. Men hun er god på bunnen. Hun er bare jævla lat når det kommer til å vaske klær. 0 Siter
hidi Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Reservasjonsløst? http://i44.photobucket.com/albums/f25/kriswitt/fat_wonder_woman.jpg DA hadde jeg kikket! Med støre øyne og så ledd. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jo, jeg det er det. Det er en eks av meg. Jeg kjente henne igjen umiddelbart. Det var da hun begynte å kle seg .. vel, noe originalt, at jeg dumpa henne. Men hun er god på bunnen. Hun er bare jævla lat når det kommer til å vaske klær. Hehehe. Ja, man blir gjerne litt slappere med å opprettholde utseendet når man har vært sammen en viss tid. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hehehe. Ja, man blir gjerne litt slappere med å opprettholde utseendet når man har vært sammen en viss tid. Ja, hun der lignet faktisk på Angelina Jolie de første månendeneddenenne vi var sammen, men enkelte forfaller fryktelig raskt når de nærmer seg tretti. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ja, hun der lignet faktisk på Angelina Jolie de første månendeneddenenne vi var sammen, men enkelte forfaller fryktelig raskt når de nærmer seg tretti. Ja, for ti år siden var jeg Scarlett Johansson opp av dage, nå ligner jeg mer på Anne Grosvold. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ja, hun der lignet faktisk på Angelina Jolie de første månendeneddenenne vi var sammen, men enkelte forfaller fryktelig raskt når de nærmer seg tretti. Månendeneddenenne Hehe.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Månendeneddenenne Hehe.... Og det var til og med før første øl-en! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ja, for ti år siden var jeg Scarlett Johansson opp av dage, nå ligner jeg mer på Anne Grosvold. Nja, det bildet jeg har sett av deg er vel rimelig nytt, og jeg ser definitivt Scarlette i det bildet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nja, det bildet jeg har sett av deg er vel rimelig nytt, og jeg ser definitivt Scarlette i det bildet. Åh, blush. Det var dagens kompliment, takk! *sende slengkyss* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Åh, blush. Det var dagens kompliment, takk! *sende slengkyss* Bare hyggelig. Jeg mente det til og med. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Bare hyggelig. Jeg mente det til og med. *stum og rød som en tomat* 0 Siter
DarkPink Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg skjønte ikke det med livet. Hvis du viser magen, kan du ikke gå sånn. Hvis du bare viser litt cleevage kan du godt gå sånn =) En fin regel mellom vulgært og sexy er å bare vise hud et område av gangen. ENTEN legger, pupper, lår eller armer. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Jeg skjønte ikke det med livet. Hvis du viser magen, kan du ikke gå sånn. Hvis du bare viser litt cleevage kan du godt gå sånn =) En fin regel mellom vulgært og sexy er å bare vise hud et område av gangen. ENTEN legger, pupper, lår eller armer. Hehe, nei, jeg viser aldri magen. Det var vel mer det at BHen syntes litt jeg reagerte på. Tenker kanskje at det er litt tacky? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Sånn skal det låte. Sykt nok så ble jeg faktisk forsøkt sjekket opp av en utrolig sleazy fyr, så ikke sikker på om du fortjener noe takk. Han lente hodet bakover og slikket seg rundt munnen mens han stirret meg inn i øynene *grøss* 0 Siter
carma Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg skjønte ikke helt hva du mente, men var jeg deg så ville jeg ikke gått ut sånn siden du er så i tvil at du må spørre. Da er sannsynligheten stor for at du vil føle deg uvel og utilfreds, og dét kler ingen ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Jeg skjønte ikke helt hva du mente, men var jeg deg så ville jeg ikke gått ut sånn siden du er så i tvil at du må spørre. Da er sannsynligheten stor for at du vil føle deg uvel og utilfreds, og dét kler ingen ;-) Jeg satset på det, med svært uheldige resultater (se svar til SDD), så jeg tror ikke jeg gjør det igjen Vanligvis unngår jeg kler jeg er i tvil om, spesielt når det kommer til hvor mye hud de dekker, men vaskedager har egne regler 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hehe, nei, jeg viser aldri magen. Det var vel mer det at BHen syntes litt jeg reagerte på. Tenker kanskje at det er litt tacky? Jeg synes det er sexy jeg =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.