Gå til innhold

Kan jeg gå ut sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke sikker på at det var -ei- engang... :P

Jo, jeg det er det. Det er en eks av meg. Jeg kjente henne igjen umiddelbart.

Det var da hun begynte å kle seg .. vel, noe originalt, at jeg dumpa henne.

Men hun er god på bunnen. Hun er bare jævla lat når det kommer til å vaske klær.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jo, jeg det er det. Det er en eks av meg. Jeg kjente henne igjen umiddelbart.

Det var da hun begynte å kle seg .. vel, noe originalt, at jeg dumpa henne.

Men hun er god på bunnen. Hun er bare jævla lat når det kommer til å vaske klær.

Hehehe. Ja, man blir gjerne litt slappere med å opprettholde utseendet når man har vært sammen en viss tid. ;)

Skrevet

Hehehe. Ja, man blir gjerne litt slappere med å opprettholde utseendet når man har vært sammen en viss tid. ;)

Ja, hun der lignet faktisk på Angelina Jolie de første månendeneddenenne vi var sammen, men enkelte forfaller fryktelig raskt når de nærmer seg tretti.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, hun der lignet faktisk på Angelina Jolie de første månendeneddenenne vi var sammen, men enkelte forfaller fryktelig raskt når de nærmer seg tretti.

Ja, for ti år siden var jeg Scarlett Johansson opp av dage, nå ligner jeg mer på Anne Grosvold.

Skrevet

Månendeneddenenne

Hehe....

Skrevet

Månendeneddenenne

Hehe....

Og det var til og med før første øl-en!

Skrevet

Ja, for ti år siden var jeg Scarlett Johansson opp av dage, nå ligner jeg mer på Anne Grosvold.

Nja, det bildet jeg har sett av deg er vel rimelig nytt, og jeg ser definitivt Scarlette i det bildet. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nja, det bildet jeg har sett av deg er vel rimelig nytt, og jeg ser definitivt Scarlette i det bildet. :)

Åh, blush. :D

Det var dagens kompliment, takk! *sende slengkyss* :)

Skrevet

Åh, blush. :D

Det var dagens kompliment, takk! *sende slengkyss* :)

Bare hyggelig. Jeg mente det til og med. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bare hyggelig. Jeg mente det til og med. :)

*stum og rød som en tomat* :)

Skrevet

Jeg skjønte ikke det med livet. Hvis du viser magen, kan du ikke gå sånn. Hvis du bare viser litt cleevage kan du godt gå sånn =)

En fin regel mellom vulgært og sexy er å bare vise hud et område av gangen. ENTEN legger, pupper, lår eller armer.

Skrevet

Jeg skjønte ikke det med livet. Hvis du viser magen, kan du ikke gå sånn. Hvis du bare viser litt cleevage kan du godt gå sånn =)

En fin regel mellom vulgært og sexy er å bare vise hud et område av gangen. ENTEN legger, pupper, lår eller armer.

Hehe, nei, jeg viser aldri magen.

Det var vel mer det at BHen syntes litt jeg reagerte på. Tenker kanskje at det er litt tacky?

Skrevet

Sånn skal det låte. :)

Sykt nok så ble jeg faktisk forsøkt sjekket opp av en utrolig sleazy fyr, så ikke sikker på om du fortjener noe takk. Han lente hodet bakover og slikket seg rundt munnen mens han stirret meg inn i øynene *grøss*

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt hva du mente, men var jeg deg så ville jeg ikke gått ut sånn siden du er så i tvil at du må spørre.

Da er sannsynligheten stor for at du vil føle deg uvel og utilfreds, og dét kler ingen ;-)

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt hva du mente, men var jeg deg så ville jeg ikke gått ut sånn siden du er så i tvil at du må spørre.

Da er sannsynligheten stor for at du vil føle deg uvel og utilfreds, og dét kler ingen ;-)

Jeg satset på det, med svært uheldige resultater (se svar til SDD), så jeg tror ikke jeg gjør det igjen :P

Vanligvis unngår jeg kler jeg er i tvil om, spesielt når det kommer til hvor mye hud de dekker, men vaskedager har egne regler ;)

Skrevet

Hehe, nei, jeg viser aldri magen.

Det var vel mer det at BHen syntes litt jeg reagerte på. Tenker kanskje at det er litt tacky?

Jeg synes det er sexy jeg =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...