Gå til innhold

Følger du alltid klesmoten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at alle jenter går rundt med vesker, ryggsekk er visst helt ut. Så jeg er tydeligvis helt utafor som går rundt med sekk. Ser vel ut som om jeg skal på tur.

Følger du moten til punkt og prikke?.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke og når vi snakker om ryggsekker, jeg er ute etter en liten, kul en til å ha på byen. Vet du noen steder det går an å få kjøpt?

Skrevet

Nei absolutt ikke. For meg er det viktigere at det jeg har er praktisk og komfortabelt enn at det er siste mote.

Og ryggsekk er mye bedre for ryggen enn vesker...

Skrevet

Nei. Jeg har fortsatt hockeysveis, revehale og Duran Duran-ryggmerke på olajakka mi.

Det er den eneste moten jeg har likt, og liker jeg noe holder jeg fast ved det.

Skrevet

Er 42 år så jeg er vel for gammel til slavisk å følge noe som helst.

Liker også ryggsekk på tur eller handletur (har ikke bil).

Skrevet

jeg har vært en freak siden barneskolen da jeg begynte å gå med mors gamle slengbukser og ellers annet 60-70talls skrot fra loftet til mormor. dette var på 90-tallet.

aldri fulgt moten i det hele tatt. gikk fra hippie-stilen til goth-stilen for ca 8 år siden, og trives med den :) Selv om jeg våger meg til å se litt "normal" ut i blant, med f.eks. blå dongeribukse og en vanlig svart genser (!!!) ;)

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke og når vi snakker om ryggsekker, jeg er ute etter en liten, kul en til å ha på byen. Vet du noen steder det går an å få kjøpt?

jeg har en liten kul sekk som jeg fikk hos blodbanken som takk for oppmøtet;). Fjernet logoen for blodbanken og dekorerte den med noe annet. Så den synes jeg er fin og praktisk.

Vet sannlig ikke hvor du skulle finne det uten å gå i en sportsforretning. De selger jo bare vesker overalt.

Håper at moten endres snart, så det blir kult å gå med sekk!.

jakten på sjelen
Skrevet

Er ikke jente, men JA. En uting at ikke folk bryr seg med å følge moten. Vi lyser opp hverdagen for hverandre ved å legge litt flid i tilbehør og klær. Jeg bruker veske, og bytter modell nesten månedlig

Skrevet

jeg har en liten kul sekk som jeg fikk hos blodbanken som takk for oppmøtet;). Fjernet logoen for blodbanken og dekorerte den med noe annet. Så den synes jeg er fin og praktisk.

Vet sannlig ikke hvor du skulle finne det uten å gå i en sportsforretning. De selger jo bare vesker overalt.

Håper at moten endres snart, så det blir kult å gå med sekk!.

Det håper sannelig jeg også. Jeg har en liten svart en men den har jeg hatt lenge og den begynner å bli kjedelig :o(

Skrevet

Det håper sannelig jeg også. Jeg har en liten svart en men den har jeg hatt lenge og den begynner å bli kjedelig :o(

Hvem er det som lager motene forresten?. Kan man sende inn noen ønsker til dem?.

Men du kan uansett stikke innom Blodbanken. Om du ikke skulle kvalifiserere til å gi blod, så får du en fin svart liten sekk som takk for at du stilte opp.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvem er det som lager motene forresten?. Kan man sende inn noen ønsker til dem?.

Men du kan uansett stikke innom Blodbanken. Om du ikke skulle kvalifiserere til å gi blod, så får du en fin svart liten sekk som takk for at du stilte opp.

Pøh, det fikk ikke jeg. De bare stakk meg, så fikk de ikke ut noe blod, så jeg måtte bare tusle derfra med intet annet enn perforerte armer. :P

Skrevet

Jeg tror jeg blir kastet ut hvis jeg prøver.

Forresten, jeg ser at egentlig kan jeg gjøre det bortsett fra at jeg stadig har urinveisinfeksjon.

Skrevet

Jeg følger alltid en viss stil, men det er helt opp til hva jeg liker, ofte litt inspirert av butikker og media og sånn. Nå for tiden veksler jeg mellom 50-talls og rock.

Men jeg forsøker å unngå ting som har vært veldig, veldig mote og absolutt ikke er det nå.

Skrevet

Hadde skinnsekken hengende fra ene skulderen hele ungdomsskolen, og byttet til en diger bag da jeg begynte på videregående.

Og det merkes på ryggen.

Nå er det sekk med en gang jeg skal bære noe med litt vekt, en grønn slitt fjellsekk. Stilig? Næ. :-)

Skrevet

Jeg bruker stort sett sekk.

Hvis jeg bare har med lommebok og mobil bruker jeg enten en liten veske eller har det i lomma.

Moten har jeg vel aldri fulgt noe særlig...

Skrevet

Ingen moteslave nei, det har jeg verken tid eller råd til :o)

Syns det er viktigere å finne klær som kler meg, enn å absolutt kjøpe siste mote.

Skrevet

Pøh, det fikk ikke jeg. De bare stakk meg, så fikk de ikke ut noe blod, så jeg måtte bare tusle derfra med intet annet enn perforerte armer. :P

Det var dårlig gjort!. Jeg strøk på testen med glans, men fikk likevel lov til å velge meg ut noe siden jeg møtte opp.

Skriv til dem og klag! ;)

Skrevet

Jeg går rundt med ryggsekk selv, og følger ikke moten til bunkt og prikke.

Hvis man skal ha med seg en del ting, så er det langt mer behagelig å bære det i en ryggsekk enn å bære det i ei veske over den ene skulderen.

Skrevet

Jeg går rundt med ryggsekk selv, og følger ikke moten til bunkt og prikke.

Hvis man skal ha med seg en del ting, så er det langt mer behagelig å bære det i en ryggsekk enn å bære det i ei veske over den ene skulderen.

Jeg leste et sted at flere skoleelever hadde pådratt seg rygg og nakkproblemer fordi de ikke ville gå med ryggsekk. Husker da jeg gikk på videregående og vi hadde noen murstein av noen bøker. Bare tanken på at jeg skulle bære dem i en skulderveske... Jeg ville knekt ryggen.

Ja man skal visst lide for moten skjønner jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...