Gå til innhold

Følger du alltid klesmoten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har riktignok veske, en bitteliten med plass til penger, røyk og mobil. Passer meg ypperlig. for der er det ikke mulig å lage rot!!!

Ang moten ellers så kler jeg meg sånn jeg føler for. Noen ganger blir det i tråd med moten, men sånn som nå så sliter jeg maks med å finne meg klær!!!

Opp 5 kg. Moten følger nok litt slavisk de som er tynne. Jeg finner meg ihvertfall ikke noe nå... Kjedelig!

Jeg har relativt god selvtillit, men nå daler det litt føler jeg. Ikke nødvendigvis fordi jeg har blitt større, men fordi de klærne jeg har ikke passer så godt og jeg finner ingen lign.

Sukk.........

Gjest abrahamsen
Skrevet

Overhodet ikke. Vet bare at det er mange år siden sekken var ut;o)

Skrevet

Til punkt og prikke: nei.

Jeg kjøper det jeg synes er finest av det som er å finne i butikkene. Er ofte inspirert av trender og lignende, innrømmer at jeg også er litt opptatt av hvilke farger som er inne eller ute, men følger på ingen måte dette slavisk:)

Kler meg i det jeg synes er fint, det som er min stil og det jeg føler at jeg kler!

Ryggsekk går jeg aldri med da, selv ikke til skolen...burde kanskje gjort det på grunn av ryggen, men for det første har jeg ingen ryggsekker og for det andre føler jeg meg selv som en sekk når jeg går med ryggsekk, skjer noe med holdninga mi jeg ikke liker. Men reagerer egentlig ikke på andre folk som går med ryggsekk, med mindre det er av den minitypen i skinn f.eks, som sitter midt på ryggen, de har jeg ikke mye til overs for:D

Skrevet

Overhodet ikke. Det er bare ekstremt usikre mennesker som gjør det. Man velger selvsagt ut det man liker og kler.

Skrevet

Til en viss grad slik som alle andre. Jeg går ikke med ryggsekk unntatt i skogen og har egentlig aldri gjort. Noen ganger på lange flyturer synes jeg det er praktisk.

Jeg har aldri vært moteslave og blir det neppe som gammel:)

tzatziki1365380058
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Men jeg har utviklet min egen stil som jeg er komfortabel med i løpet av årene, og den følger jeg nok temmelig slavisk. Og farger velger jeg konsekvent etter det jeg vet kler meg. Du finner meg aldri i sort mot ansiktet, og lilla som visstnok er veldig in i høst, kommer jeg aldri til å kle meg i.

Jeg bruker sekk - en svær, svart, veldig lite kul bergans-sekk når jeg skal ha med meg pc'en til/fra jobb. Orker ikke slite ut nakker og armer, og tåler det ikke heller. Føler meg ikke råsmart, men det er heller ikke poenget.

Men ellers bruker jeg ikke sekk, annet enn i skogen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var dårlig gjort!. Jeg strøk på testen med glans, men fikk likevel lov til å velge meg ut noe siden jeg møtte opp.

Skriv til dem og klag! ;)

Nei, det er så mange år siden nå at jeg gidder ikke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...