Gå til innhold

Innflytningsgave i posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi en innflytningsgave til en som bor fryktelig langt unna, så jeg skal sende det i posten. Men det begrenser jo en del; det kan ikke være knuselig, og det kan ikke være altfor tungt.

Har noen forslag til gave? Jeg vil gjerne gi noe spøkefullt, og har tenkt på fluesmekker - eksempel på ting man trenger i et hjem, men kanskje ikke har øverst på innkjøpslista. Men jeg skal selvfølgelig også gi noe ordentlig - det er jo en gave til et par med barn som flytter sammen for første gang i nytt hjem.

Hjelp eg med noe kreativt, nyttig, praktisk, upraktisk, morsomt og fint å få! Har akkurat brukt opp egen kreativitet på andre pakker... :-(

Skrevet

Potetmoser og eggdeler! Sto ikke høyest akkurat på min liste over "må-ha"-ting, men sååååååå kjekt å få!

Skrevet

En fin duk, stearinlys og servietter?

Håndklær?

Duk og håndklær har de nok av per i dag hver for seg, men servietter og lys er en idé. Men vil ikke lys kunne knekke i posten?

Skrevet

En eggespade fra hardangerbestikk.

Jeg hadde aldri kommet på og kjøpt det selv, men den er skikkelig praktisk når man har kokt egg på bordet. Den sammen med en eggedeler kanskje?

http://www.hardanger-bestikk.no/

Klikk deg inn på Design, klikk på Carina til venstre, så på egg-tomat spade til i menyen til høyre.

Skrevet

Potetmoser og eggdeler! Sto ikke høyest akkurat på min liste over "må-ha"-ting, men sååååååå kjekt å få!

Takk for forslag! Skriver de p lista mi. De er nok mest posepotetstappefolk, men eggdeler er jo et must! Irriterer meg alltid over at kjæresten ikke har det i sitt kjøkken. Kanskje han også skal få det. Bursdagsgave...

Skrevet

Duk og håndklær har de nok av per i dag hver for seg, men servietter og lys er en idé. Men vil ikke lys kunne knekke i posten?

Neida, bare pakk de godt inn i bobleplast. :-)

Skrevet

En eller flere litt fine rammer eller bilder.

Gavekort til blomsterbutikk i nærheten.

Skrevet

klesklyper!! :)

Og som du sier, en fin gave også. F.eks en flott løper?

Skrevet

klesklyper!! :)

Og som du sier, en fin gave også. F.eks en flott løper?

Klesklyper! Genialt! Tusen takk!

Skrevet

En eller flere litt fine rammer eller bilder.

Gavekort til blomsterbutikk i nærheten.

Kanskje jeg kunne gitt gavekort på Plantasjen, for de skal "på sikt" utarbeide hage utenfor leiligheten.

Skrevet

En eggespade fra hardangerbestikk.

Jeg hadde aldri kommet på og kjøpt det selv, men den er skikkelig praktisk når man har kokt egg på bordet. Den sammen med en eggedeler kanskje?

http://www.hardanger-bestikk.no/

Klikk deg inn på Design, klikk på Carina til venstre, så på egg-tomat spade til i menyen til høyre.

Takk for forslag! Som jeg sier til Piraye, så er eggdeler alltid kjekt å ha, så det kommer på lista. Litt mer skeptisk til den andre, om det er deres stil. Men takk for tipset lell!

Skrevet

Klesklyper! Genialt! Tusen takk!

hehe, ja det er typisk meg å glemme å kjøpe det, gang på gang. Kos deg med innpakkninga! :)

Skrevet

Takk for forslag! Som jeg sier til Piraye, så er eggdeler alltid kjekt å ha, så det kommer på lista. Litt mer skeptisk til den andre, om det er deres stil. Men takk for tipset lell!

Det var ikke min stil heller, men nå er det ;o)

Når jeg får besøk eller skal lage kvelds, er den egg/tomatspaden kjekk og ha.

Du kan jo kanskje kjøpe noen tøffe eggeglass til de? En til han, og en til henne kanskje?

Skrevet

Kanskje jeg kunne gitt gavekort på Plantasjen, for de skal "på sikt" utarbeide hage utenfor leiligheten.

Det høres ut som en god ide!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...