Gå til innhold

Han/hun orker ikke sex...?

Anbefalte innlegg

Gjest Be my valentine

Det slår meg at det er mange menn, og forbausende mange kvinner(!) som klager over at partneren ikke orker sex.

Jeg selv er i nær samme situasjon, - hun orker ikke så ofte (det er et ork..) og sexen er KJEDELIG!!!

Så til ponget: det er jo veldig mye sexuell frustrasjon der ute som på en enkel måte kan få sin (ut)løsning gjennom en liten "database" med fustrerte fruer/herrer som kunne tenke seg en times "tilfeldig", seriøs og uforpliktende sex med en som var like nøden. Og så kan begge gå hvert til sitt med litt rufsete hår og et lite smil om munnen...

;-)

Var ikke det en god idé, dere...!??!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/246987-hanhun-orker-ikke-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er virkelig en forferdelig dårlig ide å oppfordre til utroskap. det er jo utrolig trist at det blir sånn mellom par, men da må de for all del bestemme seg; kjæreste uten sex, eller sex uten kjæreste.

man er i et forhold for å gjøre eget og partnerens liv til det bedre pga gjensidig kjærlighet, ikke fordi man skal tenke "hold ut for barnas del".

foreldrene mine har gått hver sin veg. de har aldri hatt det bedre enn nå. det var tungt i starten for oss unger, men nå nyter jeg at min mor og far lever hver sitt liv og har det godt.

hvorfor skal par holde ut sammen, men bare den ene får nyte sex, fordi den har det med et annet menneske. jeg kjenner jeg blir provosert.

ikke gjør deg selv til en som liksom skal være bedre enn andre, og dermed fortjener mer. enten er du monogam, eller så fortjener din partner noe bedre enn deg!

Sånn for å ta det kort:

Alt for mange er desperate. De finner feil partnere. Hopper inn i forhold for å ha noen. Ikke fordi de finner noen de er geniunt forelska i. Det kan være deg. Det kan være henne. Uansett: Dere stemmer ikke sammen.

Selvfølgelig vil det i slike forhold bli manko på sex. Ingen vil ha sex med noen de egentlig ikke tenner skikkelig på. Det funker naturligvis i noen måneder, men til slutt går det til helvete. Det sier seg selv.

Cluet: Dere er ikke de rette for hverandre.

ylvali1365381015

Sånn for å ta det kort:

Alt for mange er desperate. De finner feil partnere. Hopper inn i forhold for å ha noen. Ikke fordi de finner noen de er geniunt forelska i. Det kan være deg. Det kan være henne. Uansett: Dere stemmer ikke sammen.

Selvfølgelig vil det i slike forhold bli manko på sex. Ingen vil ha sex med noen de egentlig ikke tenner skikkelig på. Det funker naturligvis i noen måneder, men til slutt går det til helvete. Det sier seg selv.

det er faktisk andre ting som forener, annet enn ren og skjær tenning over flere tiår, når man først har til hensikt å holde sammen over en viss tid. ;-)

sex er sex. det er ganske viktig, men ikke hele tilværelsen. og det går opp og det går ned... i takt med antall barn og prosjekter ellers.

nei- det finnes ikke nødvendig- vis flere muligheter andre steder. bare en ny fling som ganske snart kommer over i hverdagen.

løsningen er tålmodighet, lekenhet og åpenhet. og en hang til å møtes-fysisk og psykisk.

i perioder er det smått her i gården også, har en mann som reiser og jobber mye. og jeg har studier og jobb- sammen har vi barn, så det er ikke annet å forvente enne at sexlivet periodevis ligger brakk. eller at han gir meg mitt, og at jeg gir ham det han trenger, uten at det nødvendigvis forplikter til timeslang elskov.

man må se stort på det- hvordan er "regnskapet" over tid?

gi og motta med glede! vær spontan og fleksibel! da er det orden på det meste!

:-) mvh,

Annonse

Sånn for å ta det kort:

Veldig fornuftig skrevet.

Tror nok at mange sliter og forhold sprekker nettopp av den grunnen du skriver.

"Farlig" å være desperat.

Gjest den hastige

Sånn for å ta det kort:

Har du vært hjemme hos meg nå...

Å tenne på "en god venn" er ikke lett, langt mindre å kline med..

Gjest du tar for lettvint på forhold

Sånn for å ta det kort:

Men sexlivet vil ikke være likt hele tiden i et forhold. I en periode kan den ene partneren ha nedsatt sexlyst av en eller annen grunn. Et forhold bygger ikke bare på sex og om en er glade i hverandre overlever enn uten sex en periode.

tzatziki1365380058

Sånn for å ta det kort:

Jeg tror du har rett - i noen, kanskje til og med mange - tilfeller. Men hva med de tilfellene hvor folk faktisk har vært udiskutabelt forelska?

Og det som er så underlig, er at veldig mange slutter å "være rett for hverandre", i din definisjon av ordet, etter at den første ungen er kommet.

Annonse

Jeg tror du har rett - i noen, kanskje til og med mange - tilfeller. Men hva med de tilfellene hvor folk faktisk har vært udiskutabelt forelska?

Og det som er så underlig, er at veldig mange slutter å "være rett for hverandre", i din definisjon av ordet, etter at den første ungen er kommet.

I de fleste forhold er vel de fleste udiskutabelt forelska - i starten av forholdet. Hvis ikke må de ha tatt til takke med noe som egentlig ikke er noe for dem. De færreste bygger vel et forhold videre hvis de ikke engang i starten av forholdet er skikkelig forelska, og de som gjør det faller under det jeg skrev over.

Men etter hvert utvikler vel forelskelsen seg til genuin kjærlighet - eller ikke.

Ja, jeg vil tro barn kan forandre på mye. Men det går vel gjerne på tid og overskudd. Unger tar vel gjerne en del tid og ikke minst nattesøvn.

Audrey1365380961

I de fleste forhold er vel de fleste udiskutabelt forelska - i starten av forholdet. Hvis ikke må de ha tatt til takke med noe som egentlig ikke er noe for dem. De færreste bygger vel et forhold videre hvis de ikke engang i starten av forholdet er skikkelig forelska, og de som gjør det faller under det jeg skrev over.

Men etter hvert utvikler vel forelskelsen seg til genuin kjærlighet - eller ikke.

Ja, jeg vil tro barn kan forandre på mye. Men det går vel gjerne på tid og overskudd. Unger tar vel gjerne en del tid og ikke minst nattesøvn.

Ingen som sliter i forholdet bør tro at det å få barn vil gjøre det bedre. Det er ingeting som tærer mer på et forhold enn nettopp dette!! Tenk å sette et barn til et helvete? Nei takke meg til å heller gå hver til sitt og starte på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...