Gå til innhold

OK!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et vrient spørsmål... Hva gjør man når man tror at venninnen til ens datter stjeler ting og penger av henne??

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hvorfor tror man det?

Har man bevis, eller bare antagelser?

Skrevet

Du spør henne (pent) om hun har lånt penger/ting av datteren din. Hun svarer mens du ser henne i øyene. Så sier du at ting forsvinner for tiden, noe som er veeeldig merkelig. Så tenker jeg hun tilstår, eller hun stopper med det.

Skrevet

Hvorfor tror man det?

Har man bevis, eller bare antagelser?

Bevis på at noe mangler ja... Det har heller ikke vært noen andre på besøk så...? Og andre venninner mangler også forskjellige ting....

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Har man bevis for at noe er stjålet?

Var denne venninnen i nærheten, når tingene ble borte?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Bevis på at noe mangler ja... Det har heller ikke vært noen andre på besøk så...? Og andre venninner mangler også forskjellige ting....

Følg pekkas råd. Det hørtes fornuftig ut.

Skrevet

Har man bevis for at noe er stjålet?

Var denne venninnen i nærheten, når tingene ble borte?

Du kan si det sånn, at plutselig manglet min datter lommepengene fra forrige uke...? Og den der handsfree greiene til mobilen, og vesken til mobilen, og ei venninne manglet klokka si, penger + solbriller, og den 3. penger og smykke og øredobber...? Alle manglet noe utenom henne.... Verste av alt var det at min datters "venninne" flashet med en 50-lapp dagen etter, på skolen, og sa at hun skulle kjøpe snop for de, samtidig som min datter manglet akkurat det beløpet...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Du kan si det sånn, at plutselig manglet min datter lommepengene fra forrige uke...? Og den der handsfree greiene til mobilen, og vesken til mobilen, og ei venninne manglet klokka si, penger + solbriller, og den 3. penger og smykke og øredobber...? Alle manglet noe utenom henne.... Verste av alt var det at min datters "venninne" flashet med en 50-lapp dagen etter, på skolen, og sa at hun skulle kjøpe snop for de, samtidig som min datter manglet akkurat det beløpet...

Hvor gammel er denne venninnen?

Ville vurdere å ta det opp med foreldrene til jenta

Skrevet

Hvor gammel er denne venninnen?

Ville vurdere å ta det opp med foreldrene til jenta

De er 12 år. Har tenkt på å ta det opp med moren. Men så er det bare det.... Man vet aldri hvordan andre foreldre tar det....

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

De er 12 år. Har tenkt på å ta det opp med moren. Men så er det bare det.... Man vet aldri hvordan andre foreldre tar det....

Kinkig sak, det der. Jeg har ikke svaret. Noen andre har muligens en bra ide til deg, om hvordan du kan ta det opp med foreldrene..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...