HEDDA77 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er ca. et år siden jeg fødte og jeg har siden fødselen vært svært plaget med nupper og kviser på halsen, i hodebunnen, på brystet og litt i fjeset. Dette er som regel i tiden før menstruasjon. Jeg synes dette er svært plagsomt siden det gjør ganske vont . Jeg lurer på om dette kan komme av at hormonene mine er ute og kjører? At jeg har for mye mannlige hormoner i kroppen. Jeg lurer gså på om dette kan ha noen sammenheng med at jeg ikke blir gravid? Vet ikke om jeg har eggløsning. Jeg får positive EL-tester men det trenger vel ikke bety at jeg helt sikkert har eggløsning. Jeg har ikke hatt problemer med å bli gravid tidligere. Jeg har også sterke smerter i forbindelse med eggløsning. Er det noe jeg kan gjøre for å få hormonene i balanse og dermed bli kvitt problemet? Er det noen helsekostpreparater som kan hjelpe meg? Jeg har også vært plaget med sinnsykt vonde menssmerter etter fødselen. Har sterke smerter i korsrygg, bekken, skritt og til og med i endetarmen. Disse smertene er mer eller mindre kroniske i to døgn når jeg får mensen. Håper noen gidder å lese dette og gi meg noen svar og eventuelt tips. På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/246992-kviser-nupper-uten-hud-og-sterke-menssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.