Gå til innhold

Kviser, nupper, uren hud og terke menssmerter:(

Anbefalte innlegg

Det er ca. et år siden jeg fødte og jeg har siden fødselen vært svært plaget med nupper og kviser på halsen, i hodebunnen, på brystet og litt i fjeset. Dette er som regel i tiden før menstruasjon. Jeg synes dette er svært plagsomt siden det gjør ganske vont .

Jeg lurer på om dette kan komme av at hormonene mine er ute og kjører? At jeg har for mye mannlige hormoner i kroppen. Jeg lurer gså på om dette kan ha noen sammenheng med at jeg ikke blir gravid?

Vet ikke om jeg har eggløsning. Jeg får positive EL-tester men det trenger vel ikke bety at jeg helt sikkert har eggløsning. Jeg har ikke hatt problemer med å bli gravid tidligere. Jeg har også sterke smerter i forbindelse med eggløsning.

Er det noe jeg kan gjøre for å få hormonene i balanse og dermed bli kvitt problemet? Er det noen helsekostpreparater som kan hjelpe meg?

Jeg har også vært plaget med sinnsykt vonde menssmerter etter fødselen. Har sterke smerter i korsrygg, bekken, skritt og til og med i endetarmen. Disse smertene er mer eller mindre kroniske i to døgn når jeg får mensen.

Håper noen gidder å lese dette og gi meg noen svar og eventuelt tips. På forhånd takk

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...