Gå til innhold

Plastiske operasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemte å ønske deg:

Velkommen hit!

*riste lanke*

Du fikk kanskje ikke noe særlig godt inntrykk av meg, men keinstein er en real fyr!

:)

Real fyr?

Det var ikke det politiet sa.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

sef...

Trodde du virkelig kjente han fra før, ettersom du _beskrev_ han så godt i sted..

Skrevet

Real fyr?

Tror du er grei nok jeg...

Skrevet

Trodde du virkelig kjente han fra før, ettersom du _beskrev_ han så godt i sted..

Ja sef...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Real fyr?

Hvem bryr seg om hva de sa (tror dessuten ikke politiet har noe å utsette på deg)

Jeg bryr meg om hva _jeg_ mener og synes om deg

Gjest Skal redusere brystene.
Skrevet

Det kan være vanskelig å skille mellom hva som er rent kosmetisk og hva som er et reelt problem for den enkelte.Noen operasjoner kalles plastiske men bedrer den fysiske og psykise helsen til pasienten.

Hvis nesen er litt stor, men ikke så stor at folk stusser opp og peker på den kan jeg ikke se noen grunn til at personen skal operere på den. Spesielt hvis det skjuler seg et dårlig selvbilde bak, og man mener at det er det dårlige selvbildet som er hovedproblemet.

hvis en voksen dame som har så små pupper at hun ikke en gang kan bruke BH, har jeg forståelse for ønsker å gjøre noe med dem. Men jeg tror ikke løsningen er å se ut som Pamela Anderson, men å rett å slett få pupper. Det har noe med ens egen kvinnelighet å gjøre.

At tenåringer vil ha større pupper og betaler 20 tusen kroner for det synes jeg er forkastelig. De bør i det minste vente til de er myndige og ferdig utvokst før de bestemmer seg for dette.

Jeg har selv planer om å foreta en plastisk operasjon, å forminske brystene mine. Det gjør jeg av forskjellige grunner. Det første er at brystene er så store og tunge at det er nærmest umulig å trene med dem, jeg får vondt i ryggen, samt dårlig holdning. Dessuten er det vanskelig å finne klær som passer, jeg blir utsatt for mye uønsket oppmerksomhet. At jeg får operasjonen dekket er grunnen til at jeg velger å gjøre det nå. Så det kalles plastisk operasjon, men det er en medisinsk grunn til at jeg får det dekket.

Skrevet

Takk for alle hyggelige stunder. Det ser ut til at jeg kan bli utestengt..snart.

Klem

Åh nei... Det var jo dumt

Skrevet

Takk for alle hyggelige stunder. Det ser ut til at jeg kan bli utestengt..snart.

Klem

Liker du å lage jobb for andre, eller?

Hva med litt selvsensur?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Åh nei... Det var jo dumt

Hvorfor synes _du_ at det var dumt?

Skrevet

Klem

Er det et mål?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hva vil du?

Jeg ønsker ikke utestengning. Men det tåles lite. Eller jeg har vel *gått over streken* uten å mene det eller vite det

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hva vil du?

Vil savne deg. Takk for alt godt

Skrevet

Jeg ønsker ikke utestengning. Men det tåles lite. Eller jeg har vel *gått over streken* uten å mene det eller vite det

Hva vil du?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hva vil du?

Med DOL eller med deg, mener du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...