Gå til innhold

20kvm leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å klare å bo på så liten plass? En toroms jeg hørte om var i den str. Det skal være da et soverom, en stue, kjøkken, bad og gang?? Jeg klarer ikke se for meg hvordan det blir. Er det kanskje vanligere å bo så trangt i storbyer?

Skrevet

Dattera mi bor sånn, hun synes det er trangt da men det er alt hun har råd til.

Skrevet

Ikke lenge siden vi så en på 11 kvm til salgs.

Men rommene er ikke oppdelt slik du tror.

Skrevet

Dattera mi bor sånn, hun synes det er trangt da men det er alt hun har råd til.

Ok det blir som en hybel på en måte... Det går nok greit om man er alene ja.

Skrevet

11 ?? Hm, ser for meg et rom med masse forheng da? Men jeg har problemer med å forstå at det er mulig å eie eller leie 11kvm.Da er man i allefall eneboer? Ok, men da er 2o ganske stort da.

Gjest mini-bolig
Skrevet

Tviler på at de får skvisa et separat soverom inn der.

Ser for meg et barbie-hus *thihi*

Skrevet

Det må være veldig trangt om hoftene i den leiligheten;).

Jeg hadde fått klaus.

Skrevet

Det må være veldig trangt om hoftene i den leiligheten;).

Jeg hadde fått klaus.

Jeg og! Personen som skrev dette viste oss en link til denne leiligheten, fordi ingen trodde det kunne være sant!

Men det var sant. Og kjøkkenet mitt er tolv kvm.

Ikke rart det måtte bevises! Jeg leier selv ut hybel på 55 kvm og den er passe stor. Ikke stor, men passer til to turtelduer eller en enslig sjel.

Har selv kjempehus, så jeg hadde definitivt fått klaustrofobi!

Skrevet

Vel, bor selv med samboeren i en toroms på ca 35 kvm (+10 kvm balkong), vanvittig god planløsning her, så man skal aldri si aldri...

Skrevet

Ja det ville ikke vært noe uvanlig i New York:), for ikke å snakke om Tokyo etter hva jeg har hørt.

Skrevet

Jeg og! Personen som skrev dette viste oss en link til denne leiligheten, fordi ingen trodde det kunne være sant!

Men det var sant. Og kjøkkenet mitt er tolv kvm.

Ikke rart det måtte bevises! Jeg leier selv ut hybel på 55 kvm og den er passe stor. Ikke stor, men passer til to turtelduer eller en enslig sjel.

Har selv kjempehus, så jeg hadde definitivt fått klaustrofobi!

Vi skandinaver gjør store krav:)

Skrevet

jeg har bodd i tre år på 17 kvadratmeter. riktignok en ett-roms. gang+kjøkken+stue+soverom i ett. et bad og et kott utenom. Flyttet nylig inn i en 80 kvadratmeters leilighet sammen med typen, og det er herlig det! Men trivdes godt i den lille og. Trengte ikke mer plass egentlig. Men nå som vi er to er det bra med litt plass, ja :)

Skrevet

Jeg har bodd på 17 kvm, med stue/soverom, kjøkken i gangen, bad og en liten bod.

Helt forjævlig.

Skrevet

Joda, det går. Men da er det kanskje sånn:

Soverom: 6 m2, bad 3 m2, kombinert stue og kjøkken 10 m2, og inngang 1 m2.

Er kompakt,men alt går!

Skrevet

For en person må da vel det være helt grei plass. Mange flere kvm per pers enn det vi har for tida i hvertfall. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...