Gå til innhold

50+30=80...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er det du ønsker å si!

Jeg ville kanskje fokusert mye mer på Kaj enn din mor.

Alle sviktet dere og når det sto på som verst var du Kaj, den reddende engel.

Men du bestemmer. Det er følelsesladde ting her, så du må nesten bare følge ditt hjerte!

Ønsker deg lykke til uansett hva du velger!

Jeg har ikke noe problem med å fortelle om mammas sykdom oppi alt det andre... Tenker bare på om det kan være andre som vil bli "støtt" av det?

Vil jo ikke ødelegge festen for den nye samboeren hell, om nå hun skulle ta det ille opp... Det er jo hennes fødselsdag også...

Skrevet

Har tenkt litt på det med å bare "si noen ord"... Ikke skrive noe i det hele tatt, bare ta det fra hjertet, HVIS jeg føler at jeg kan klare det...

Men jeg vet ikke....?

Er det bedre å skrive det ned?

Skriv i allefall noen stikkord.

Det er ikke lett å huske på hva en skulle si når følelsene tar en. Det er lettere med en liten lapp.

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å fortelle om mammas sykdom oppi alt det andre... Tenker bare på om det kan være andre som vil bli "støtt" av det?

Vil jo ikke ødelegge festen for den nye samboeren hell, om nå hun skulle ta det ille opp... Det er jo hennes fødselsdag også...

De blir nok ikke støtt av det, men kanskje din stefar og nye kone ville synes at for mye av en eks liv, ville bli litt mye.

Skrevet

De blir nok ikke støtt av det, men kanskje din stefar og nye kone ville synes at for mye av en eks liv, ville bli litt mye.

Selvfølgelig... Det forstår man jo!

Det er selvfølgelig ikke dèt jeg ville lagt vekt på... Men for å få frem hva han har betydd for oss, så synes jeg det må nevnes...

Jeg får se hva jeg får til... Om ikke annet, kan det hende jeg bare hopper i det når vi er der...

Skrevet

Selvfølgelig... Det forstår man jo!

Det er selvfølgelig ikke dèt jeg ville lagt vekt på... Men for å få frem hva han har betydd for oss, så synes jeg det må nevnes...

Jeg får se hva jeg får til... Om ikke annet, kan det hende jeg bare hopper i det når vi er der...

Synes absolutt at det bør nevnes. Det er jo likssom bakgrunnen til det hele.

Er sikker på at du kommer til å si noen ord uansett, så hvorfor ikke være litt forberedt!

Skrevet

Synes absolutt at det bør nevnes. Det er jo likssom bakgrunnen til det hele.

Er sikker på at du kommer til å si noen ord uansett, så hvorfor ikke være litt forberedt!

Jepp. Har veldig lyst til det.. Bare redd motet skal svikte... hehe.. Er nok litt pinglete!

Skrevet

Har tenkt litt på det med å bare "si noen ord"... Ikke skrive noe i det hele tatt, bare ta det fra hjertet, HVIS jeg føler at jeg kan klare det...

Men jeg vet ikke....?

Er det bedre å skrive det ned?

Ja, jeg tror absolutt det blir bedre hvis du har skrevet det ned på forhånd. Hvis ikke kommer du kanskje til å tenke mye på det i ettertid "burde sagt DET, ikke akkurat det" osv osv.

Gjest girl with no name
Skrevet

Skriv en tale du. Svikter motet, så gir du han talen på papir, og sier det som det er.

Jeg ville kjøpt et litografi med motiv som du forbinder med en god barndom. Og understrek at han må tenke på den gode tiden han gav dere hver gang han ser kunstverket.

Gjest girl with no name
Skrevet

Hva med å lage en sang da, som forteller litt historikk og samtidig sier noe om hvor mye dere setter pris på ham? Den kan jo kopieres opp så alle synger den.

Det er en god ide. Det er jo folk som skriver sanger for andre, hvis en ikke er flink til å dikte og rime selv.

En velger da sikkert melodi selv. En skal jo kunne synge den! Så kommer en med stikkord for det en vil ha fram i sangen, og så kan en få den fiks ferdig diktet, pyntet og trykket i det antall en trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...