Gå til innhold

Lånekassen

Gjest trenger lån og stipend

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar opp et fag som er 12 studiepoeng og må ha 15 for å få lån og stipend fra Lånekassen. Vet noen om et fag med 3 studiepoeng? Og er det for seint å søke på skoleplass nå?

Skrevet

Ex phil og ex. fac er vel 5 poeng hver. Aner ikke om det er for sent å søke!

Skrevet

Trodde de var 7,5 poeng jeg...

Skrevet

Trodde de var 7,5 poeng jeg...

Har begge og var sikker på at de kun ga ti poeng tilsammen!

Please fortell meg om jeg er verdt mer!

Skrevet

På NTNU iallefall...:)

http://www.exphil.ntnu.no/

Da er jeg enda fem poeng mer verd!

Jippi!!!

Jeg trodde at disse fagene var lavstatus og derfor elendig belønnet.

Finnes det fag med mindre poeng altså?

Takk for linken!

Skrevet

Da er jeg enda fem poeng mer verd!

Jippi!!!

Jeg trodde at disse fagene var lavstatus og derfor elendig belønnet.

Finnes det fag med mindre poeng altså?

Takk for linken!

Hihi! Har ikke sett fag på NTNU til mindre enn 7,5 poeng egentlig...tror ikke de finnes:)

Skrevet

Hvor finner jeg ut om jeg kan søke? Så på samordnaopptak, men der har jo søknadsfristen gått ut for lenge siden og var ingenting ledig virket det som.. Kan jeg bare melde meg opp til et fag i Trondheim selv om jeg bor nær Oslo for å få lån og stipend?

Skrevet

Aldri hørt om emner på under 5 studiepoeng på UiO i hvert fall, men mulig det eksisterer på andre utdanningssteder. Og ved UiO gikk absolutt siste frist for oppmelding til eksamen ut 1. september, men dette er nok individuelt for lærestedene... mitt mest kreative forslag ville være å gå til en studieveileder på det lærestedet du allerede studerer, og gråte dine bitre tårer over at du trodde du hadde meldt deg opp i xx-emne og du har fulgt alle forelesningene og blablabla kan de væææærsåsnill fikse eksamensoppmeldingen for deg selv om fristen måtte være ute? Men igjen kommer det jo an på hvor du tar dette studiet.

Skrevet

Har begge og var sikker på at de kun ga ti poeng tilsammen!

Please fortell meg om jeg er verdt mer!

Det er riktig som den andre sier her, ja. ExPhil og ExFac gir tilsammen 15 poeng. Så nå har du to kilder ;)

Skrevet

Det er riktig som den andre sier her, ja. ExPhil og ExFac gir tilsammen 15 poeng. Så nå har du to kilder ;)

Er hoppende glad for nå har jeg på øyeblikket bachelor grad i dette minutt!!!!

Takk, takk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...