Gå til innhold

Dansk sms! skummelt! og ikke minst uheldig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sirkulerer en sms (som det påstås stammer fra danmark) om et barn på 3 år som døde i en brann og mistet ansiktet. Meldingen lyder slik: "fikk denne syke meldingen og føler jeg må sende den til helvetes fort vider! sorry! Hej mitt navn er cornelia. Jeg har ikk ansigt; for jeg døde i en brand for 3 år siden. hvis du ikke sender det her til 10kommer jeg ind på dit værelse i aften og stirrer på dig. Jeg ser ud som en treårig med rødt hår uten ansigt. jeg kommer til dig hver natt. du har 7 minuter til at sende videre. Ps. ring nummeret op hvis i ikke tror på det..."

Flere som har fått den? Er dette lovlig? er det mobil-selskapene som vil tjene penger? eller er det en liten drittunge som sitter og ler i danmark nå?

Skrevet

Jeg fikk en melding på fransk som kan være noe lignende...

Skrevet

fikk en sånn for lenge siden. i fjor tror jeg. Ikke helt lik, og dessuten på norsk, men hun het cordelia hun også, og hun skulle komme og spøke.

Heldigvis er jeg ikke særlig redd av meg når det gjelder slike ting. Jeg sendte den IKKE videre, og ikke fikk jeg besøk heller.... *snytt*

Skrevet

Hehe.Jeg fikk en lignende melding på norsk for ikke lenge siden. Cornelia ja.

Jeg svarte bare "haha, så utrolig teit!"

Folk som biter på dette kan ikke være veldig smarte.

Skrevet

fy søren, skulle ikke vært lov...

ja huff jeg fikk akkurat den meldingen i går kveld faktisk!

Jeg hater å få sånne meldinger fordi det grøsser nedåver ryggen min.

tenkte på meldingen når jeg la meg i går, men heldigvis var jeg så trøtt at jeg slukna med en gang.

det gikk jo bra...hehe.. :)

fatal melding,men likevell...

*grøss*

Gjest satan sjøl
Skrevet

ja eg fikk den i gårkveld.

sendte bare tilbake * haha ska vente til denne aften kommer eg:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fy søren, så sint jeg hadde blitt hvis noen hadde sendt en sånn melding til meg! Jeg er jo livredd gjenferd og sånt, og så mørkredd som jeg er, hadde jeg nok ligget med minst ett øye åpent hele natta. Fysjom!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...