Gå til innhold

Ingen våken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye rot her i kveld, men er det virkelig ingen som sitter oppe en fredagskveld?

Gjest Hyggelig at det går fint med datingen, og at dere trives sammen
Skrevet

Jo, men har ikke lov til å skrive her...

ylvali1365381015
Skrevet

joda. jeg er iallefall oppe! og det blir jeg en liten stund til... var kyllingen god du? ;-)

Skrevet

joda. jeg er iallefall oppe! og det blir jeg en liten stund til... var kyllingen god du? ;-)

Kyllingen var kjempegod som vanlig fra det stedet. Her i nabolaget er det flere steder med både kinesisk og thailandsk mat som har strictly halal mat:) Hvor andre steder enn New York ville det skje. Det er dette som er så fantastisk med denne byen:)

Skrevet

Jo, men har ikke lov til å skrive her...

Gjør nå som de sier:) Ja vi trives sammen, og det er bra. Det kan være og er ensomt noen ganger å finne på slike sprøe påfunn som å bli student i New York i voksen alder og da er det greit med dating og nye venner:)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Gjør nå som de sier:) Ja vi trives sammen, og det er bra. Det kan være og er ensomt noen ganger å finne på slike sprøe påfunn som å bli student i New York i voksen alder og da er det greit med dating og nye venner:)

Ha det godt så lenge!

Klem fra meg

:)

Skrevet

For all del. Jeg sitter oppe!

Jeg er ikke mye her for tiden, men i kveld har jeg hentet meg mat og vin og tar meg "fri" hjemme. Du forstår sikkert at klokka er ikke så mye hos meg:)

ylvali1365381015
Skrevet

Kyllingen var kjempegod som vanlig fra det stedet. Her i nabolaget er det flere steder med både kinesisk og thailandsk mat som har strictly halal mat:) Hvor andre steder enn New York ville det skje. Det er dette som er så fantastisk med denne byen:)

:-)

halal... her i byen er det bare de store kjedene, unntaksvise sjapper kan bidra med mat, men har ikke prøvd dem. tror ikke det er stort annet enn det sedvanlige sortimentet av mildnet kontinental mat uansett... av ymse kvalitet.

er du bofast der nede?

er det ikke fremmedgjørende å forholde seg til så store forhold? selv om du fråtser i tilbud vi inntrøndere bare kan drømme om! ;-)

Skrevet

Jeg er ikke mye her for tiden, men i kveld har jeg hentet meg mat og vin og tar meg "fri" hjemme. Du forstår sikkert at klokka er ikke så mye hos meg:)

Så koselig da!

Skrevet

Så koselig da!

Nå koser jeg meg, men den første helgen jeg var tilbake her for tre uker siden var et mareritt. Tenkte nesten på å gå på mine bein hjem til Norge:) For all del jeg er veldig priviligert som har fått denne sjansen.

Skrevet

:-)

halal... her i byen er det bare de store kjedene, unntaksvise sjapper kan bidra med mat, men har ikke prøvd dem. tror ikke det er stort annet enn det sedvanlige sortimentet av mildnet kontinental mat uansett... av ymse kvalitet.

er du bofast der nede?

er det ikke fremmedgjørende å forholde seg til så store forhold? selv om du fråtser i tilbud vi inntrøndere bare kan drømme om! ;-)

Nei jeg bor i Norge, og studerer i New York. Var hjemme i nesten fire måneder i sommer og kommer hjem til jul og blir da hjemme til sommeren i hvert fall.

Jeg har ikke tatt stilling til hvordan det ville vært å bo her siden jeg har hjemmet mitt i Norge, og leier bare en hybel med det nødvendigste i NY. Jeg kan i hvert fall si at det er et eventyr å ha fått denne sjansen i voksen alder:)

Skrevet

Nå koser jeg meg, men den første helgen jeg var tilbake her for tre uker siden var et mareritt. Tenkte nesten på å gå på mine bein hjem til Norge:) For all del jeg er veldig priviligert som har fått denne sjansen.

Så godt at du koser deg her og nå da!

Skrevet

Så godt at du koser deg her og nå da!

Stort sett er jeg flink til å kose meg alene der hvor jeg er, men det er naturlig å savne familie og venner etter den intensiteten som var de siste dagene eller ukene før jeg dro. Det viser bare hva jeg har:)

Skrevet

Nei jeg bor i Norge, og studerer i New York. Var hjemme i nesten fire måneder i sommer og kommer hjem til jul og blir da hjemme til sommeren i hvert fall.

Jeg har ikke tatt stilling til hvordan det ville vært å bo her siden jeg har hjemmet mitt i Norge, og leier bare en hybel med det nødvendigste i NY. Jeg kan i hvert fall si at det er et eventyr å ha fått denne sjansen i voksen alder:)

Det vil jeg ihvertfall jeg si!

Welcome home !

Skrevet

Det vil jeg ihvertfall jeg si!

Welcome home !

Det er en stund til da:)

ylvali1365381015
Skrevet

jeg må si at jeg beundrer ditt pågangsmot. jeg ville ha følt meg helt fortapt, tror jeg i en slik metropol.

mannen min er stadig på reise, både til new york, men mest i california (foruten alle andre steder), men jeg kjenner virkelig på at jeg trives best med at familien har base her. ferie er noe annet enn hverdag, tross alt. men jeg er jo provinsiell to da bone, egentlig. ikke snever, men dog en local kid! ;-D

skulle gjerne hatt litt mer av denne utferdstrangen, men trives i bunn og grunn med å feriere utenlands.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...