Gå til innhold

Ingen våken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må si at jeg beundrer ditt pågangsmot. jeg ville ha følt meg helt fortapt, tror jeg i en slik metropol.

mannen min er stadig på reise, både til new york, men mest i california (foruten alle andre steder), men jeg kjenner virkelig på at jeg trives best med at familien har base her. ferie er noe annet enn hverdag, tross alt. men jeg er jo provinsiell to da bone, egentlig. ikke snever, men dog en local kid! ;-D

skulle gjerne hatt litt mer av denne utferdstrangen, men trives i bunn og grunn med å feriere utenlands.

Det er ikke noe galt i å trives best hjemme, og like greit å ha trang til å reise:) Mange blir skremt av min trang til å gjøre nye og utradisjonelle ting i voksen alder. Det skal ikke og er ikke forbeholdt alder, men vår tid:) Min mor hadde aldri de sjansene jeg har fått, men hun støtter meg fullt ut nå og er stolt av det jeg driver med.

ylvali1365381015
Skrevet

Det er ikke noe galt i å trives best hjemme, og like greit å ha trang til å reise:) Mange blir skremt av min trang til å gjøre nye og utradisjonelle ting i voksen alder. Det skal ikke og er ikke forbeholdt alder, men vår tid:) Min mor hadde aldri de sjansene jeg har fått, men hun støtter meg fullt ut nå og er stolt av det jeg driver med.

:-) det er godt at det finnes menneksker som til fulle benytter seg av den frihet som er vår generasjon til gode! jeg skulle som sagt ønske at jeg var litt mer eventyrlysten, det høres deilig befriende ut når andre beretter. men jeg kjenner i meg selv at jeg ikke ønsker å bryte opp nå. selv om jobben til mannen min åpner for det, attpåtil med stor økonomisk gevinst.

er du singel? vet jeg trår innpå deg nå, og du er jo fri til ikke å besvare, bare lurer på om du har barn? (jeg er genuint opptatt av alt som måtte touche innpå det temaet på en eller anne måte skjønner du;-))

og hva studerer du? jeg fikk lyst til en aldri så liten teletransplantasjon her, bare for weekenden. ;-)

Skrevet

:-) det er godt at det finnes menneksker som til fulle benytter seg av den frihet som er vår generasjon til gode! jeg skulle som sagt ønske at jeg var litt mer eventyrlysten, det høres deilig befriende ut når andre beretter. men jeg kjenner i meg selv at jeg ikke ønsker å bryte opp nå. selv om jobben til mannen min åpner for det, attpåtil med stor økonomisk gevinst.

er du singel? vet jeg trår innpå deg nå, og du er jo fri til ikke å besvare, bare lurer på om du har barn? (jeg er genuint opptatt av alt som måtte touche innpå det temaet på en eller anne måte skjønner du;-))

og hva studerer du? jeg fikk lyst til en aldri så liten teletransplantasjon her, bare for weekenden. ;-)

Jeg ble skilt for noen år siden etter langt ekteskap og har to herlige, voksne døtre som bor i min leilighet.

Jeg tar høyere utdanning i pedagogikk etter mange år som lærer.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg ble skilt for noen år siden etter langt ekteskap og har to herlige, voksne døtre som bor i min leilighet.

Jeg tar høyere utdanning i pedagogikk etter mange år som lærer.

:-)

hvorfor føler jeg slik trang til å åpne med et glis når jeg svarer deg, tro? :-D

er selv under utdanning, har en del ped og litt psyk inne. samt deltidsstudium førskolelærer.

alle mine foreldre/ steforeldre/svigerforeldre er lærere, noen med opprykk og etterutdanning. så jeg tror kanskje det er derfor? ;-)

nei, uansett: det er hyggelig å stifte ditt bekjentskap!

du får nyte din frie tilværelse og love å smake på det n.y. kan tilby! :-) du er et eksempel til etterfølgelse og en flott rollemodell for dine døtre!

vi snakkes sikkert siden her inne? det håper jeg iallefall. nå er det omsider tid for senga og god-boken min... ;-)

du får ha en strålende kveld!

vi her nord må ta til vettet og

avslutte dagens dont.

mvh,

Skrevet

:-)

hvorfor føler jeg slik trang til å åpne med et glis når jeg svarer deg, tro? :-D

er selv under utdanning, har en del ped og litt psyk inne. samt deltidsstudium førskolelærer.

alle mine foreldre/ steforeldre/svigerforeldre er lærere, noen med opprykk og etterutdanning. så jeg tror kanskje det er derfor? ;-)

nei, uansett: det er hyggelig å stifte ditt bekjentskap!

du får nyte din frie tilværelse og love å smake på det n.y. kan tilby! :-) du er et eksempel til etterfølgelse og en flott rollemodell for dine døtre!

vi snakkes sikkert siden her inne? det håper jeg iallefall. nå er det omsider tid for senga og god-boken min... ;-)

du får ha en strålende kveld!

vi her nord må ta til vettet og

avslutte dagens dont.

mvh,

God natt og sov godt. Jeg har tenkt å nyte min rødvin litt til:) Husk at en lærer så lenge en lever, og at lærere lærer så lenge de har elever:)

ylvali1365381015
Skrevet

God natt og sov godt. Jeg har tenkt å nyte min rødvin litt til:) Husk at en lærer så lenge en lever, og at lærere lærer så lenge de har elever:)

:-D

skal bringe dette visdomsord videre, til familie ute i felten, på barneskole og vidre oppover. de trenger en oppmuntring innimellom, har jeg innsett.

skulle logge av for en evighet siden, men kom over en link til fødsel, og da er jeg solgt! ;-)

men NÅ derimot: god natt og på gjensyn, kjære! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...