Gå til innhold

Mayday! Trøst trengs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å høre alle mulige gode historier om hvordan to mennesker likevel fant hverandre til slutt, etter at en fylleflause hadde funnet sted.

Gjest Personifica
Skrevet

Her trenger vi en utdypning av seansen.

Ja, mer info!

Skrevet

Her trenger vi en utdypning av seansen.

Kan det vente til den verste fylleparanoian har gitt seg sånn at jeg ikke tror alle og enhver kjenner meg igjen her inne?

Skrevet

Jeg har mange slike historier å komme med, men vil ikke skrive om dem her. Kan si det slik at på tross av at jeg har drita meg ut i fylla noen ganger (ikke utroskap) så er vi nå et nygift, lykkelig par!

Vi er bare mennesker, og tilgivelse er en fin ting. Men det kommer jo selvsagt an på hva du har gjort da...

Skrevet

Jeg traff han jeg er sammen med for seks år siden. Da var jeg ung og naiv og gikk på en smell "hver"gang jeg drakk.

Dog, tok seks år før vi ble sammen. Mulig de fyllekulene hadde noe med saken å gjøre.

Neida, bare tulla ;)

Skrevet

Kan det vente til den verste fylleparanoian har gitt seg sånn at jeg ikke tror alle og enhver kjenner meg igjen her inne?

Det er helt greit det, laguna.

Skrevet

Det er helt greit det, laguna.

Ikke sånn kjenner meg igjen her inne, kjenner meg igjen fra irl, dah ;)

Så det er Laguna som normalt står for fylleflausene?

Skrevet

Jeg har mange slike historier å komme med, men vil ikke skrive om dem her. Kan si det slik at på tross av at jeg har drita meg ut i fylla noen ganger (ikke utroskap) så er vi nå et nygift, lykkelig par!

Vi er bare mennesker, og tilgivelse er en fin ting. Men det kommer jo selvsagt an på hva du har gjort da...

Har ikke noe med å rote med andre å gjøre, nei. :)

Er bare på flørtestadiet, eller, kanskje ikke det engang etter i går... :(

Kort sagt så oppførte jeg meg som en teit fnisende fjortis, sa verdens teiteste ting, og det var ganske lett å se at han ikke var like fascinert lenger, ja.

Er det kjørt, nå? :(

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158996130' post='3305582]

Jeg traff han jeg er sammen med for seks år siden. Da var jeg ung og naiv og gikk på en smell "hver"gang jeg drakk.

Dog, tok seks år før vi ble sammen. Mulig de fyllekulene hadde noe med saken å gjøre.

Neida, bare tulla ;)

Så de blir ikke nødvendigvis bortskremt for evig tid altså, det var godt å høre! :)

Gjorde du noe spesielt for å rette opp skaden, eller?

Skrevet

Så de blir ikke nødvendigvis bortskremt for evig tid altså, det var godt å høre! :)

Gjorde du noe spesielt for å rette opp skaden, eller?

He he..Jeg flytta faktisk langt vekk. ;)

Tingen var at han ikke tenkte noe over mine "gode" ideer i fylla, det var bare noe jeg gikk og tenkte på ;)

Skrevet

Har ikke noe med å rote med andre å gjøre, nei. :)

Er bare på flørtestadiet, eller, kanskje ikke det engang etter i går... :(

Kort sagt så oppførte jeg meg som en teit fnisende fjortis, sa verdens teiteste ting, og det var ganske lett å se at han ikke var like fascinert lenger, ja.

Er det kjørt, nå? :(

Ikke nødvendigvis. De fleste driter seg ut på fylla innimellom, flammen din har sikkert vært der selv!

Ta en prat med ham du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...