Gå til innhold

Jeg har et litt tricky problem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig merkelig situasjon, men jeg visste ikke hva annet jeg skulle gjøre. Jeg refererte til han som "en bekjent" når jeg snakket med politiet, så de tenkte vel sikkert at det burde være greit om han ble her til mandagen.

Uff, han er i hvert fall ute av livet mitt nå :)

Når du omtalte han som en bekjent, så skjønner jeg bedre politiet. Du hadde ikke lyst til å fortelle dem at du hadde latt en vilt fremmed sove på sofaen?

Det kan jeg også forstå ;-)

Skrevet

Når du omtalte han som en bekjent, så skjønner jeg bedre politiet. Du hadde ikke lyst til å fortelle dem at du hadde latt en vilt fremmed sove på sofaen?

Det kan jeg også forstå ;-)

Alle er visst helt sjokkert over det, men hva i alle verden skulle jeg ha gjort? ;)

Skrevet

Forskjellig du innlater deg på?

Ja, så klart, her er det åpent hus og action hele døgnet ;)

Skrevet

Alle er visst helt sjokkert over det, men hva i alle verden skulle jeg ha gjort? ;)

Jeg hadde sagt nei, beklager, men jeg våger ikke å ta inn noen som er helt ukjente for meg.

Jeg slapp en gang inn i gangen en fremmed mann som ringte på midt på natta. Det var mørkt og han var lav, så jeg trodde først det var nabokona. Han trengte å låne en telefon for å varsle politiet om at han var blitt påkjørt av en som stakk av.

I ettertid så angret jeg på at jeg lot han komme inn, jeg burde ha nøyet meg med å låne han mobilen eller ringe for han.

Siden mannen min var bortreist og barna lå og sov følte jeg meg veldig utrygg.

Gjest karamello
Skrevet

Ja, så klart, her er det åpent hus og action hele døgnet ;)

Man bør være gjestfri med sine bekjente og venner, men å huse vilt fremmede menn? (husløse/forvirrede)

Er ikke du småbarnsmor?

Skrevet

Man bør være gjestfri med sine bekjente og venner, men å huse vilt fremmede menn? (husløse/forvirrede)

Er ikke du småbarnsmor?

Joda, men Squishy var hos eksen.

Gjest karamello
Skrevet

Joda, men Squishy var hos eksen.

Uansett, sånne stunt er det bare utflippa personer som gjør.

Skrevet

Uansett, sånne stunt er det bare utflippa personer som gjør.

-ler- Jeg er vel utflippa, da... Eksen var den som begynte å dra rundt på han "in the first place". Vi er vel helt gale begge to... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...