keinstein Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Fordi? Vi mangler resten av det. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Ja, det er Hasse som er denne Noen... (hvis du har lest Ludde-bøkene, vet du hva jeg mener...) De sa det på jobben: Noen må rydde opp. "Noen" var aldri dem selv. 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Vi mangler resten av det. Kan du ikke bare for en gangs skyld svare skikkelig på ett jævla innlegg istedenfor å komme med det psykowannabemystiskfreakbabbelet ditt? Du er faen meg den mest irriterende fyren jeg vet om. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Kan du ikke bare for en gangs skyld svare skikkelig på ett jævla innlegg istedenfor å komme med det psykowannabemystiskfreakbabbelet ditt? Du er faen meg den mest irriterende fyren jeg vet om. Jeg? 0 Siter
morsan Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg kan ikke komme på noen tilfeller hvor jeg ville sagt "man". Har ingen trang til å bli upersonlig. "man tager hvad man haver" 0 Siter
keinstein Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 "man tager hvad man haver" "mann tager en høne" 0 Siter
Gjest Teskje Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Jeg bruker m y e tid på ord. Men liker ikke fremmedord. Og liker ikke folk som tyr for ofte til det. hvorfor "liker du ikke folk" som tyr til fremmedord? Å være rik på ord er jo en fordel, da man lettere kan uttrykke hva en mener med burdskapet sitt. Dersom mottakeren ikke forstår hva avsenderen mener, så kan ikke avsenderen belastes for det.. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 hvorfor "liker du ikke folk" som tyr til fremmedord? Å være rik på ord er jo en fordel, da man lettere kan uttrykke hva en mener med burdskapet sitt. Dersom mottakeren ikke forstår hva avsenderen mener, så kan ikke avsenderen belastes for det.. Var det med vilje, ville avsender at noen skulle bli stående og ikke forstå? Ekskludering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.