Gå til innhold

Hvem er denne "man"?

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

23

• hidi

5

• DarkPink

4

• red

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er Hasse som er denne Noen... (hvis du har lest Ludde-bøkene, vet du hva jeg mener...)

De sa det på jobben: Noen må rydde opp. "Noen" var aldri dem selv.

Skrevet

Vi mangler resten av det.

Kan du ikke bare for en gangs skyld svare skikkelig på ett jævla innlegg istedenfor å komme med det psykowannabemystiskfreakbabbelet ditt? Du er faen meg den mest irriterende fyren jeg vet om.

Skrevet

Kan du ikke bare for en gangs skyld svare skikkelig på ett jævla innlegg istedenfor å komme med det psykowannabemystiskfreakbabbelet ditt? Du er faen meg den mest irriterende fyren jeg vet om.

Jeg?

Skrevet

Jeg kan ikke komme på noen tilfeller hvor jeg ville sagt "man". Har ingen trang til å bli upersonlig.

"man tager hvad man haver"

Skrevet

"man tager hvad man haver"

"mann tager en høne"

Skrevet

Jeg bruker m y e tid på ord.

Men liker ikke fremmedord. Og liker ikke folk som tyr for ofte til det.

hvorfor "liker du ikke folk" som tyr til fremmedord? Å være rik på ord er jo en fordel, da man lettere kan uttrykke hva en mener med burdskapet sitt. Dersom mottakeren ikke forstår hva avsenderen mener, så kan ikke avsenderen belastes for det..

Skrevet

hvorfor "liker du ikke folk" som tyr til fremmedord? Å være rik på ord er jo en fordel, da man lettere kan uttrykke hva en mener med burdskapet sitt. Dersom mottakeren ikke forstår hva avsenderen mener, så kan ikke avsenderen belastes for det..

Var det med vilje, ville avsender at noen skulle bli stående og ikke forstå? Ekskludering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...