Gå til innhold

Man blir helt NUTS

Anbefalte innlegg

Skrevet

av å ikke sove når man har kiddo som står opp halv seks på en lørdag.

Skrevet

Du får ta igjen når de er tenåringer og skal på skolen.

Skrevet

Du får ta igjen når de er tenåringer og skal på skolen.

No shit. Straffeeksersis kl 06.00

Skrevet

No shit. Straffeeksersis kl 06.00

Jeg har noen ganger den jobben. Men jeg bruker blikkspann og kleshenger hvis jeg ikke får respons innen 5 min. Gjett hvor jeg lærte det?

Problemet er at jeg vekker naboene også.

Skrevet

Jeg har noen ganger den jobben. Men jeg bruker blikkspann og kleshenger hvis jeg ikke får respons innen 5 min. Gjett hvor jeg lærte det?

Problemet er at jeg vekker naboene også.

Naboer er jo, som alle vet, noe forbanna herk.

Man skylder dem ingenting :)

Skrevet

Naboer er jo, som alle vet, noe forbanna herk.

Man skylder dem ingenting :)

Ingen tør la være å stå opp når jeg gir ordre. Smellene fra blikkspannet får hjernebarken til å slå sprekker.

Skrevet

Her sto en opp kl 6..... Og det er altfor tidlig på en lørdag ja!

Skrevet

Du har min fulle fortåelse og medfølelse.

(Men plutselig så er den tiden over. Du får prøve å trøste deg med det.)

Gjest girl with no name
Skrevet

Ingen tør la være å stå opp når jeg gir ordre. Smellene fra blikkspannet får hjernebarken til å slå sprekker.

Blikkspann trenger jeg da, skjønner jeg! hehe... Forslag til hvor få tak i det? Trenger ikke maling akkurat nå.

Skrevet

Klart de står opp til vanlig tid i helgene også!!

Er vel ingen som er utstyrt med innebygd helgeklokke og hverdagsklokke? når man er inne i en rutine, så våkner man jo til "rett tid" helg eller hverdag. ;-)

Stå opp, sett på en film, kok kaffe og tass litt rundt.

Morgenstund har gull i munn!

Skrevet

Blikkspann trenger jeg da, skjønner jeg! hehe... Forslag til hvor få tak i det? Trenger ikke maling akkurat nå.

Du kan ta en bøtte eller en plate av noe slag å slå på.

Det er enkel psykologi.

Slik var det med ferskinger i forsvaret, de sto ikke opp første dagen, de bare sovna igjen etter rolig vekking. Men hvis bare en på rommet ikke satt oppreist vår vakta kom tilbake etter 5 min, så dundra det i spannet. Etter to-tre dager med dette, så sto de faktisk opp for å slippe å bli skremt hjernbarken ut på mens de sov. Noen ble så skremt at de falt ut av senga.

Første gangen de opplevet dette så de ganske vantro og forskrekket ut, og ville sikkert hjem til mor med en eneste gang :-)

Det nytter ikke å diskutere med 300 mann om/når de skal stå opp eller sove litt til.

Skrevet

Er vel ingen som er utstyrt med innebygd helgeklokke og hverdagsklokke? når man er inne i en rutine, så våkner man jo til "rett tid" helg eller hverdag. ;-)

Gjett om mine barn er utstyrt med helge- og hverdagsklokke!

De har alltid våknet mye tidligere i helgene enn i ukedagene. :(

Skrevet

Morgenstund er tull i grunn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...