Gjest jupps Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Er det noe spesielt som er mote i høst? Farger? fasonger? 0 Siter
Gjest en ting Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Tights under kort skjørt. 0 Siter
Gjest jupps Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Tights under kort skjørt. neiii? Det er vel ikke sant? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 neiii? Det er vel ikke sant? Hvor har du vært det siste året? Begge døtrene mine går med kort skjørt over tights, også over olabukser og bukser med sleng. (Voksne døtre, altså) 0 Siter
Gjest Streker paa veggen..! Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hvor har du vært det siste året? Begge døtrene mine går med kort skjørt over tights, også over olabukser og bukser med sleng. (Voksne døtre, altså) Hey, ville bare si at jeg aldri har hatt no særlig sansen for tights på jenter...eller gutter. Det er ganske sexy med olabukse/varianter men, og skjørt over det. 0 Siter
Gjest jupps Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Hvor har du vært det siste året? Begge døtrene mine går med kort skjørt over tights, også over olabukser og bukser med sleng. (Voksne døtre, altså) Nei, dette har jeg ikke lagt merke til...Men det er jo derfor jeg spør. Har du bilder av dette? Ingen av mine kollegaer eller klubbvenninner (som jeg definerer som moteløver) har vist seg i dette...( ? ) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Nei, dette har jeg ikke lagt merke til...Men det er jo derfor jeg spør. Har du bilder av dette? Ingen av mine kollegaer eller klubbvenninner (som jeg definerer som moteløver) har vist seg i dette...( ? ) Her (Oslo) har annenhver jente mellom 15 og 30 gått kledd slik hele sommeren. http://www.asos.com/images/inv/E/23/151/76689/GreyMarl/image1l.jpg http://www.therunwayscoop.com/uploads/frenchi_leggings-thumb.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.