Gjest Aviaana Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 jeg var på treningsstudio i går. I det jeg skulle hoppe i dusjen fant jeg ut at jeg hadde glemt posen med såpe. Så jeg måtte da spørre en dame i dusjen om jeg vær så snill kunne få låne litt såpe av henne. Det fikk jeg " og jeg vil ikke ha det igjen heller", sa hun. Følte meg ganske dum da. Men å bruke ordet "låne" syntes jeg låt mer høflig enn å spørre om å få noe. Hvordan ville dere formulert dere? 0 Siter
soleil Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hadde nok brukt det samme utrykket. Hun spøkte nok bare litt med deg. 0 Siter
Alana Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg hadde nok spurt på samme måte som deg. Svaret hun ga var heller ikke rart synes jeg. Hadde tolket det som om hun synes det var hyggelig å låne deg såpe, og som et forsøk på et spøkefullt svar. Med mindre hun svarte i en sur tone :-) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg hadde nok spurt på samme måte som deg. Svaret hun ga var heller ikke rart synes jeg. Hadde tolket det som om hun synes det var hyggelig å låne deg såpe, og som et forsøk på et spøkefullt svar. Med mindre hun svarte i en sur tone :-) Jeg er faktisk litt usikker på om hun forsøkte å være spøkefull eller ikke. Må nevnes at jeg er premenstruell i siste fase nå, og derfor har store problemer med å oppfatte ironi:P 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg ville spurt på samme måte. Men jeg ville også svart som hun gjorde. Det var nok bare en spøk fra hennes side. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Kunne du være så snill å hjelpe meg med litt såpe? Jeg har vist glemt min hjemme mitt naut 0 Siter
Alana Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg er faktisk litt usikker på om hun forsøkte å være spøkefull eller ikke. Må nevnes at jeg er premenstruell i siste fase nå, og derfor har store problemer med å oppfatte ironi:P Jeg er så sikker som jeg kan være på at at hun prøvde å være hyggelig :-) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg er så sikker som jeg kan være på at at hun prøvde å være hyggelig :-) ok da var hun sikkert hyggelig:). 0 Siter
Gjest sånn eller sånn Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Kunne sagt: Kan jeg få litt såpe av deg? Jeg har glemt min.... 0 Siter
Gyda Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Sannsynligvis ville jeg sagt det samme som du. Hun spøkte nok med den kommetaren du fikk tilbake. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg hadde etter allsansynlighet spurt på samme måte som deg. Det er akkurat like sansynlig at jeg ville svart slik hun som ga deg såpa gjorde. Det var antakelig spøkefullt ment. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.