Gå til innhold

Kan jeg gå ut på byen med lapp for øyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å slenge på et par store Armani briller utenpå da, men det ser jo ikke helt bra ut i slutten av September da egentlig..

Men jeg blir gal av å ikke treffe folk, har vært innestengt siden tirsdag, avbrutt av lege og sykhusbesøk bare.

Komer hjem en venninne jeg ikke har sett på lenge i dag, og vi skulle ut, og jeg kan klare det med smertestillende tror jeg, visst ikke tar jeg jo bare en taxi hjem igjen!

Ser det teit ut, folkens?

Skrevet

Kom deg ut du, det går helt fint! Du kan ikke holde deg hjemme fordi du er engstelig for hva andre folk synes. Få med deg smertestillende og håp det beste. Folk går ut med brukne armer og bein i gips, på krykker osv. Kos deg med gjensynet med venninnen din :)

Gjest uten solbriller
Skrevet

Gå uten solbriller du. Vet om en jente som har hatt lapp i flere måneder, og det skulle vært synd om hun aldri gikk ut på noe......

Skrevet

Jeg synes helt klart at du kan gjøre det. Du har en lapp for øyet - so what?

Det skal du ikke tenke på i det hele tatt. (Det kan hende at folk tar en ekstra titt, men det gjør jo ikke noe.)

Skrevet

Gå uten solbriller du. Vet om en jente som har hatt lapp i flere måneder, og det skulle vært synd om hun aldri gikk ut på noe......

Saken er at det andre øyet er rimelig dårlig også, så solbriller må til, det ser ikke så bra ut for å si det sånn, og ikke ser jeg bra med det heller, men solbrillene hjelper litt faktisk, tar bort det sterkeste lyset.

Jeg har vel kanskje ikke noe ute å gjøre da men, har bare så lyst, en liten tur...

Skrevet

Kle deg ut som sjørøver med kunstig papegøye og trebein?

Neida. Jeg hadde ikke tenkt over det, men kanskje spurt senere hva som feiler øyet. Noen spørsmål må du regne med. Tenk ut et høflig og enkelt svar?

Skrevet

Saken er at det andre øyet er rimelig dårlig også, så solbriller må til, det ser ikke så bra ut for å si det sånn, og ikke ser jeg bra med det heller, men solbrillene hjelper litt faktisk, tar bort det sterkeste lyset.

Jeg har vel kanskje ikke noe ute å gjøre da men, har bare så lyst, en liten tur...

Bare se deg godt for hvor du går da, så du ikke ender opp med flere skader.....

Skrevet

Bare se deg godt for hvor du går da, så du ikke ender opp med flere skader.....

Blir ikke noe fysiske utskeielser, gå rett inn å sette seg, og sitte der tror jeg, ikke vært helt heldig å ende opp på sykehuset igjen nei.

Dette er nok heller ikke kvelden for sjekking.. Eller kanskje det er det, ingen kan komme å si jeg går etter utseende da iallefall, blir nok den hyggeligste som blir med hjem, he he!

Skrevet

Kle deg ut som sjørøver med kunstig papegøye og trebein?

Neida. Jeg hadde ikke tenkt over det, men kanskje spurt senere hva som feiler øyet. Noen spørsmål må du regne med. Tenk ut et høflig og enkelt svar?

Jeg får bare si at øynene er preget av for mange timer foran datan med dere DOLere, he he!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...