Gjest dyreelsker Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Er i startfasen av å bygge opp mitt eget firma så trenger deltidsjobb 3 ganger i uka på dagtid. Vil ikke ha en butikk, kundeservice jobb så har primært søkt kontorjobber gjennom vikarbyråer. Men jeg kunne egentlig tenkt meg noe helt annet, nemlig noe med dyr. Elsker dyr over alt på jord og driver med hester. Har spurt i stallen jeg rir, men de hadde ikke behov for noen. Har dere forslag til jobber hvor jeg kan jobbe med dyr som ikke krever noen utdannelse innen dyr? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Kontakt en kennel i nærheten, andre staller i omegn, dyreklinikker, dyreleger, dyrebutikker... 0 Siter
keinstein Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Det er mye du kan gjøre, men felles for alle er at du tjener så lite. Fryktelig mange som jobber gratis hos både røktere, vet'er, skoler, staller og dyrehager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.